|
کدخبر: 327654 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

برگزاری نشست خبری نمایشگاه درب و پنجره

نشست خبری نمایشگاه درب و پنجره امروز ۷ خردادماه برگزار شد.

اقتصاد برگزاری نشست خبری نمایشگاه درب و پنجره

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور شرکت های برجسته داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

این رویداد در سالن های ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ برگزار خواهد شد.

۳۶ گروه کالایی در این رویداد حضور دارند که مهم ترین آنها و پنجره های upvc، آلومینیومی، چوبی و ضد سرقت، یراق آلات و شیشه های ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات، صنعت درب و پنجره، عایق ها و درزگیرها و خدمات پس از فروش و...است.

ایجاد فضایی مناسب برای تبادل اطلاعات و تجربیات میان فعالان صنعت درب و پنجره، معرفی جدیدترین دستاوردها و نوآوری ها در این صنعت، رونق تولید و صادرات درب و پنجره ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این حوزه، ایجاد فرصت های جدید برای سرمایه گذاری در صنعت در و پنجره و... از جمله اهداف اصلی برگزاری این رویداد عنوان شده است.

نشست خبری نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته با حضور مسعود معظمی، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه درب و پنجره و جلالی پور، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان درب و پنجره آغاز شد.

معظمی در ابتدای این نشست گفت: این نمایشگاه جزو نمایشگاه های بسیار موفق در کشور محسوب می شود و برنامه های بسیار مناسبی برای آن پیش بینی شده است. در حوزه تجارت نیز اقدامات مطلوبی در نظر گرفته شده و از گروه های تجاری برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

او ادامه داد: از فردا روز نخست نمایشگاه درب و پنجره است و به مدت ۴ روز نیز ادامه خواهد داشت. تعداد ۱۵ شرکت خارجی در نمایشگاه درب و پنجره حضور به عمل می آورند و تمام برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

در ادامه این نشست جلالی پور، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان درب و پنجره اظهار کرد: ظرفیت بالایی برای تولید درب و پنجره در کشور وجود دارد و ما قصد داریم از این پتانسیل برای کمک به حوزه مسکن بهره بگیریم. متاسفانه در گذشته از این ظرفیت فوق العاده استفاده خوبی شکل نگرفت که حال ما تمام تلاش خود را برای رونق این بخش و همچنین صادرات محصولات به خارج از کشور به کار خواهیم بست.

جلالی پور ادامه داد: واقعیت امر آن است که باید حمایت لازم برای تسهیل صادرات صورت بگیرد تا در آینده نزدیک شاهد وقوع اتفاقات خوب در این حوزه باشیم. محصولات ما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و از دولت توقع داریم که نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشد.

او اضافه کرد: یکی از اهداف ما دستیابی به بازارهای مختلف است که با تولید محصولات باکیفیت می توان به این خواسته جامه عمل پوشاند. امر صادرات به خوبی در حال انجام است اما برای توسعه این امر، دولت باید تسهیلاتی را ایجاد کند تا شرایط لازم حاصل شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها