|
کدخبر: 325620

خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس / ایران خودرو تصمیم خود را علنی کرد

با در نظر گرفتن درخواست‌های مکرر، شرکت ایران خودرو تصمیم گرفته است مهلت واریز وجه برای متقاضیان خرید خودروی پژو پارس را به مدت ۳ روز دیگر افزایش دهد. در این راستا، واریز وجه تنها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از منابع غیرمعتبر استفاده نباید شود.

اقتصاد خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس / ایران خودرو تصمیم خود را علنی کرد

متقاضیان خرید خودروی پژو پارس که در انتهای سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده بودند و نتوانستند تا زمان تحویل خودرو در زمستان ۱۴۰۳، محصول خریداری شده خود را تحویل بگیرند، توسط ایران خودرو به واریز وجه فراخوانده شده‌اند. آنها می‌بایست مبلغ کل خودرو را پرداخت کنند، که با توجه به افزایش قیمت قابل توجه، به مقدار حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان نیز رسیده است.

افزایش قیمت ۱۵۰ میلیونی پژو پارس به یکباره جوی ملتهب را بین خریداران بوجود آورد که موجب به اعتراض آنها شد و حتی ویدئوهای این اعتراض نیز در فضای مجازی منتشر شده بود. اما اینگونه اعتراض‌ها در کشور به جایی نمی‌رسد و این افراد می‌بایست بهای تعیین شده خودرو را واریز کنند.

پیش‌تر مهلت واریز وجه متقاضیان پژو پارس ۱۰ روزه اعلام شده بود و با درخواست‌های مکرر متقاضیان، این زمان ۳ روز دیگر هم تمدید شده است تا همه خریدران بتوانند مراحل تکمیل وجه و ثبت‌نام را به پایان برسانند. پس این افراد باید تا روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ وجه خودرو را پرداخت کنند.

 

طبق گزارش‌های منتشر شده، مشتریانی که در فراخوان خرید خودروی پارس ایران خودرو شرکت کرده و جزء اولویت‌های فراخوان قرار گرفته‌اند، تا روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه مبلغ قرارداد خرید این محصول اقدام کنند. شرکت ایران خودرو از طریق ارسال پیامک به مشتریان مشمول این فراخوان، آنها را از تمدید مهلت واریز وجه مطلع خواهد کرد.

پژو-پارس

این تصمیم ایران خودرو با هدف ایجاد فرصت کافی برای مشتریان فراخوان شده پارس جهت تامین و واریز وجه قرارداد اتخاذ شده است تا آنها بتوانند در این بازه زمانی اضافه شده، نسبت به تکمیل فرآیند خرید و انجام تعهدات مالی خود اقدام کنند.

تکمیل مراحل ثبت‌نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت‌نام ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

آیا شما از متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه هستید؟ لطفاً نظر خود را در خصوص افزایش قیمت پژو پارس و فراخوان این خودرو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها