|
کدخبر: 325189

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت عینک شنا هم نجومی شد / حدود ۱۰ میلیون کنار بگذارید!

در این گزارش قصد داریم قیمت جدید عینک های شنا را مورد بررسی و ارزیابی قرار داریم.

اقتصاد قیمت عینک شنا هم نجومی شد / حدود ۱۰ میلیون کنار بگذارید!

در این گزارش می توانید قیمت روز عینک های شنا در بازار را مشاهده کنید. لطفا با ما همراه باشید.

شنا یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی و از جمله جذاب ترین سرگرمی های جهان محسوب می شود. افراد زیادی در تابستان و هنگام اوج گیری فصل گرما، به این ورزش جذاب رو می آورند تا اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.

برای انجام این ورزش پرطرفدار نیاز به لوازم مناسب و باکیفیت است تا لذت این سرگرمی جذاب مضاعف شود. یکی از این لوازم پرکاربرد، عینک مخصوص شنا است که برای خرید این وسیله بایستی نهایت دقت را به خرج داد. در ادامه به برخی از این نکته های مهم اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

عینک شنا باید دارای قابلیت حفاظت از چشمان شما در برابر آب و اشعه‌های مضر UV باشد. اطمینان حاصل کنید که عینکی که قصد خرید آن را دارید، دارای فیلتر UV است و به درستی می‌تواند چشمان شما را در برابر اشعه‌های UV محافظت کند.

لنزهای عینک شنا ممکن است از جنس‌های مختلفی مانند پلی‌کربنات یا پلی‌استر ساخته شوند. لنزهای پلی‌کربنات به طور کلی مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند و کم‌تر شکسته می‌شوند. همچنین، لنزهای ضد‌خش و ضد‌ضربه برای استفاده در آب بسیار مفید هستند.

مسلما هر چشمی نیاز‌های خاص خود را دارد. بعضی افراد نیاز به عینک با درجه دارند؛ بنابراین اگر نیاز به عینک دارید، مطمئن شوید که عینک شنا قابلیت تنظیم درجه دارد.

برخی از عینک‌های شنا دارای قابلیت ضد‌بخار بودن هستند. این ویژگی می‌تواند در جلوگیری از تار شدن لنزها و تعدیل دید شما در آب موثر باشد. اگر اهمیت زیادی برای شما دارد، به دنبال عینکی با قابلیت ضد‌بخار بودن باشید.

قبل از خرید عینک شنا، بهتر است این امکان را داشته باشید که آن را تست کنید یا نظرات و تجربیات دیگران را درباره‌ی آن بشنوید. این مورد به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که عینکی که قصد خرید آن را دارید، کیفیت مناسبی دارد.

قیمت عینک‌های شنا ممکن است متفاوت باشد و به عواملی مانند برند، کیفیت ساخت و ویژگی‌های آن بستگی داشته باشد. پیش از خرید، قیمت را با دیگر مدل‌ها مقایسه کنید و مطمئن شوید که قیمتی منطقی و مناسب را برای عینکی که می‌خواهید پرداخت می‌کنید.

با نگاهی به برخی سایت های فروش آنلاین به نرخ هایی در خصوص عینک شنا برخورد کردیم که برایمان جالب بود. قیمت برخی عینک ها از سوی شرکت های تولیدکننده، گران و میلیونی به ثبت رسیده است. باید به این نکته اشاره کنیم که یکی از این نوع عینک ها، تگ قیمتی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان دارد!

در جدول زیر می توانید آخرین نرخ عینک های شنا در بازار را ببینید.

قیمت عینک شنا در بازار

شهریه(تومان)

نوع ورزش

۹,۵۰۰,۰۰۰

عینک شنا اسپیدو مدل Vue Mirror

۸,۵۳۶,۰۰۰

عینک شنا اسپیدو مدل Biofuse 2.0 Mirror

۷,۸۰۰,۰۰۰

عینک شنا اسپیدو مدل BIOFUSE FLEXISEAL

۶,۵۹۵,۰۰۰

عینک شنا آرنا مدل Cobra Core swipe

۵,۵۰۰,۰۰۰

عینک شنا سوانز مدل MG-SS-OWS-1MIT EMSK

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها