|
کدخبر: 324955

درافت پاسپورت/سرمایه گذاری/پاسپورت

اقامت دائم در انگلستان با دریافت این پاسپورت جذاب

اخیراً علاقه ایرانیان به اخذ پاسپورت دومینیکا، کشوری که با انگلستان روابط مشترک‌المنافعی دارد، افزایش یافته است. دریافت تابعیت دومینیکا، که در سال ۲۰۲۳ به عنوان دومین پاسپورت قدرتمند جهان رتبه‌بندی شده است، مزایای فراوانی از جمله گسترش روابط بین‌المللی، دسترسی به عرصه‌های خارجی معتبر و فرصت‌های جهانی برای پیشرفت، ارتقاء سطح زندگی در زمینه‌های تحصیلی، سرمایه‌گذاری و رفاه فراهم می‌کند. به همین دلیل، آشنایی با مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا امری بسیار مهم است.

اقتصاد اقامت دائم در انگلستان با دریافت این پاسپورت جذاب

مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا و مراحل مربوطه را بررسی میکنیم. این مزایا شامل دسترسی به پروژه‌های عمرانی مورد تأیید دولت و سرمایه‌گذاری در آنها است، که با پرداخت غیرقابل برگشت به دومینیکا انجام می‌شود.

از مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا می‌توان به سفر به بیش از ۱۴۰ کشور بدون ویزا مانند کل اتحادیه اروپا،انگلستان، هنک کنگ، چین، سنگاپور و کره جنوبی، امکان افتتاح حساب بانکی در سراسر جهان، امکان ثبت شرکت در سراسر دنیا، استفاده از معافیت‌های مالیاتی در دومینیکا، دریافت تابعیت دوم در کمتر از ۴ ماه بدون نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا و بدون نیاز به مدرک تحصیلی و مدرک زبان اشاره کرد. به علاوه می‌توانید مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا را به دو روش متفاوت طی کنید. همچنین به راحتی امکان دریافت اقامت ۱۰ ساله آمریکا، کانادا و استرالیا را به محض دریافت پاسپورت دومینیکا خواهید داشت.

آشنایی با روش‌ها و مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا

شما با سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا باعث رونق اقتصادی و به وجود آمدن موقعیت‌های شغلی و تجاری شهروندان این کشور می‌شوید. به همین خاطر دولت دومینیکا با تضمین شرایط قانونی و پشتیبانی کامل، سرمایه‌گذاران را برای دسترسی به این اهداف ترغیب می‌کند. برای اخذ پاسپورت دومینیکا، سرمایه‌گذاران می‌توانند یکی از ۲ روش پرداخت غیرقابل برگشت به دومینیکا و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تایید دومینیکا را انتخاب کنند. البته در کنار مبالغ اصلی سرمایه‌گذاری در دولت دومینیکا یا سرمایه‌گذاری از طریق شرکت‌های ثالث، هزینه‌هایی دیگر شامل بررسی پرونده، هزینه ثبت شهروندی، هزینه صدور پاسپورت، شناسنامه همچنین بررسی امنیتی نیز وجود دارد. پس از طی کردن مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا و دریافت آن، برای بزرگسالان ۱۰ سال و برای افراد زیر ۱۶ سال ۵ سال اعتبار خواهد داشت.

مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق پرداخت بدون بازگشت به صندوق اقتصادی

صندوق تنوع اقتصادی EDF از طرح‌های دولتی و غیر دولتی در دومینیکا حمایت کرده و پروژه‌های مربوط به صنایعی مانند آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، ورزش و گردشگری را در بر می گیرند. در این روش، هزینه پرداختی به شخص برگردانده نمی‌شود. مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا به شیوه‌ایست که برای دریافت شهروندی نفر اصلی فارغ از اینکه مجرد بوده یا با خانواده قصد اقدام دارد؛ باید ۱۰۰ هزار دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت دومینیکا پرداخت کند. اگر شخص اصلی برای افراد دیگری نیز قصد اقدام داشته باشد، مبلغ پرداختی اضافه خواهد شد.

مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری در طرح‌های مورد تایید دولت

پروژه‌های عمرانی یکی دیگر از گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای متقاضیان Dominica CBI Unit است. پروژه‌های عمرانی مورد تأیید دولت شامل هتل‌ها، اسپاها و ویلاها می‌شوند. در این روش شخص باید  حداقل ۲۰۰ هزار دلار آمریکا در یکی از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کند. به علاوه، این سرمایه‌گذاری به مدت حداقل ۵ سال غیر قابل دسترس خواهد بود تا اخذ شهروندی تضمین شود.

منبع: کاماپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها