|
کدخبر: 324557

بازار خودرو / قیمت خودرو / فروش خودرو

شاهکاری بی نظیر برای متقاضیان سایپا / از این هدیه میلیونی عقب نمانید

دعوتنامه اطلس G برای تحویل در ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ارسال شده است. امکان تکمیل وجه به صورت آنلاین وجود دارد.

اقتصاد شاهکاری بی نظیر  برای متقاضیان سایپا / از این هدیه میلیونی عقب نمانید

دعوتنامه اطلس G با موعد تحویل اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ارسال شد.

قیمت اطلس در کارخانه ۴۰۶ میلیون تومان بوده ولی نرخ آن در بازار عجیب شده است. اگر به تبلیغات توجه کنید، متوجه می‌شوید که قیمت اطلس تا ۶۲۰ میلیون تومان هم در بازار خودرو رسیده است. می‌توان گفت اطلس یا فیس لیفت کوییک قیمتی برابر با پژو ۲۰۶ تیپ ۳ دارد. همچنین، برای خرید یک اطلس با حقوق پایه کارگری در ۱۴۰۳ باید ۸۷ ماه کار کرد.

در ۲ سال اخیر که خودرو سازی سایپا از طراحی و تولید خودرو جدید خبر داد و چندی بعد عکس هایی از نمای جلویی این خودرو کراسس با نام اطلس را منتشر کرد.در همان زمان اعلام شد که این خودرو سایپا نسخه فیس لیف شده کوییک می باشد.این خودرو هاچبک و جذاب سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد و در پاییز ۱۴۰۱ عکس های رسمیی از آن انتشار یافت.

با اینکه تصاویر تست‌های فنی و جاده‌ای اطلس، بارها و بارها در فضای مجازی پخش شده و شرکت سایپا نیز تاکنون تصاویر گرافیکی و رسمی مختلفی از این محصول جدید را منتشر کرده و حتی رونمایی غیررسمی اطلس را در سال 1401 و در جریان نمایشگاه تحول صنعت خودرو انجام داده بود اما این شرکت برای نخستین‌بار در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 هم از سایپا اطلس رونمایی کرد و هم اطلاعات و امکانات آنرا اعلام کرد.

 

اطلس

 

منبع: ایرانی نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها