|
کدخبر: 324297

شرکت متا / واتساپ / هوش مصنوعی

رونمایی از هوش مصنوعی واتساپ / متا همه را غافلگیر کرد

هوش مصنوعی در نهایت در واتساپ راه‌اندازی شد و به عنوان یک پیشرو در فناوری‌های هوش مصنوعی، اکنون برای گروهی از کاربران منتخب هندی در پیام‌رسان واتساپ قابل دسترس است.

اقتصاد رونمایی از هوش مصنوعی واتساپ / متا همه را غافلگیر کرد

بعد از انجام یک دوره آزمایش محدود، چت‌بات متا AI به صورت رسمی در دسترس کاربران واتساپ در هند قرار گرفته است. این اقدام به منظور بهبود تجربه کاربری آنها، به دلیل تعداد بالای کاربران واتساپ در این کشور، بسیار ارزشمند است.

هوش مصنوعی واتساپ

چت‌بات متا AI با نمایش یک آیکون در گوشه‌ی سمت راست بالای لیست چت‌ها، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی با آن تعامل کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند. این هوش مصنوعی از توانایی مدل زبانی بزرگ شرکت Meta بهره می‌برد که به نام Llama شناخته می‌شود. این مدل زبانی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی واتساپ در موضوعات مختلف گفت‌وگو کنند و از آن بهره‌مند شوند.

در اعلام اولیه‌ی معرفی این هوش مصنوعی، اشاره شده که این ابزار با همکاری با شرکت مایکروسافت راه‌اندازی شده است. به نظر می‌رسد که چت‌بات واتساپ به‌صورت بلادرنگ نتایج وب را از موتور جستجوی بینگ فراخوانی کرده و با استفاده از آن، به سؤالات کاربران پاسخ می‌دهد.

در حال حاضر، این ابزار فقط برای یک تعداد محدودی از کاربران واتساپ در هند قابل دسترسی است، اما احتمالاً در آینده نزدیک، برای بیشتر کاربران در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

واتس+آپ

WhatsApp گزینه تصویر در تصویر را برای ویدیوها اضافه می‌کند

واتساپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان جهان، هر ماه بهتر و بهتر می‌شود. به نظر می‌رسد متا برای به روز نگه داشتن برنامه‌های خود بسیار تلاش می‌کند. گزینه تصویر در تصویر ویژگی جدیدی که این برنامه را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند.جدا از بهبودهای معمول و رفع اشکال، واتساپ هر ماه ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند. این در حالی است که نسخه بتا تقریباً به صورت هفتگی ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند.

در جدیدترین اخبار آمده که نسخه بتا واتساپ یک ویژگی بسیار مهم را معرفی می‌کند: حالت تصویر در تصویر برای فیلم‌ها. افرادی که در WABetaInfo هستند یاد گرفته‌اند که واتساپ برای iOS 24.6.77 قابلیت تماشای ویدیو در حین مرور چت‌های متعدد یا سایر بخش‌های برنامه را ارائه کرده است.

اکنون این قابلیت جدید واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا از حالت تصویر در تصویر استفاده کنند اما فقط هنگام تماشای ویدیوهای یوتیوب و اینستاگرام. آخرین نسخه بتای واتساپ امکان استفاده از تصویر در تصویر را حتی در هنگام تماشای ویدیوهایی که مستقیماً در برنامه به اشتراک گذاشته شده‌اند را ممکن می‌سازد.

بر اساس این گزارش، ویژگی بهبود یافته تصویر در تصویر محدود به تماشای ویدیوها در برنامه است، بنابراین استفاده از حالت هنگام جابجایی به برنامه دیگر امکان پذیر نیست.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها