|
کدخبر: 324057

قیمت دوج کوین / قیمت رمز ارز / بازار رمز ارز

افزایش قیمت چشمگیر این رمز ارز / دوج کوین جایگاه هفتم بازار را تصاحب می کند‌؟

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم کوین گکو، امروز قیمت دوج کوین (DOGE) با افزایش بیش از ۱۰ درصد به مقدار ۰٫۱۹۸ دلار رسیده است. همچنین، ارزش بازار دوج کوین نیز نسبت به ارزش بازار ریپل (XRP) با افزایش قابل توجهی نزدیک‌تر شده است.

اقتصاد افزایش قیمت چشمگیر این رمز ارز / دوج کوین جایگاه هفتم بازار را تصاحب می کند‌؟

در حال حاضر، ریپل و دوج کوین به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و هشتم بازار قرار دارند و ارزش بازار آن‌ها به ترتیب ۳۲٫۸ میلیارد و ۲۹ میلیارد دلار است.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم CoinGlass، در ۲۴ ساعت گذشته و به دنبال افزایش قیمت دوج کوین، بیش از ۶٫۴ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی دوج کوین لیکوید شده است. از این مبلغ، بیش از ۵ میلیون دلار به معاملات شورت یا فروش مربوط می‌شود.

نمودار-دوج-کوین

در همین حال، لازم به ذکر است که دوج کوین یکی از پرمعامله‌ترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بوده که حجم معاملات روزانه آن به بیش از ۲٫۳ میلیارد دلار می‌رسد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت دوج کوین اخیرا به بالای سطح ۰٫۲ دلار رسید و اکنون در تلاش است تا آن را به یک حمایت تبدیل کند. اگر این میم کوین در این مسیر موفق شود، زمینه برای افزایش احتمالی قیمت آن به ۰٫۳ دلار فراهم خواهد شد.

با این حال، حرکت صعودی دوج کوین ممکن است شکننده باشد؛ چراکه بر اساس داده‌های اخیر پلتفرم IntoTheBlock، برخی از معیارهای آنچِین این ارز دیجیتال، از جمله رشد شبکه و تراکنش‌های بزرگ، در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها