|
کدخبر: 323869 هادی خرسند

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

پادشاه ایمنی خودرو های جهان/ در این خودرو بیش از ۱۲۰ سال عمر می کنید

اگر بخواهیم در بین خودروسازان دنیا یکی از بهترین ها را نام ببریم می توانیم به خودروسازی اروپا یعنی برند ولوو اشاره کنیم.

اقتصاد

 کمپانی ولوو مبدع بهترین سیستم ایمنی خودرو در جهان است و همین موضوع علت اصلی شهرت این خودروساز اروپایی است. وقتی صحبت از ایمنی خودرو می شود باید منتظر شنیدن اسم ولوو (Volvo) باشیم. این شرکت به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ایمنی خودرو شناخته می شود و نام محصولات این برند پرطرفدار در صدر لیست امن ترین خودرو های دنیا قرار می گیرد.

کابین-ولوو

اگر بخواهیم گذشته این برند معروف را نگاه کنیم می بینم که اولین شرکتی است که کمربند ایمنی را به شکل امروزی در خودروهای خود  نیز طراحی کرده است. این شرکت جزو اولین ها در توسعه و استفاده از کیسه های جانبی در خودروها بود.

کیسه-هوای ایمنی

اگر بخواهیم به معنای واقعی به دنبال ایمنی در خودرو باشیم می توانیم بگوییم ایمنی با نام این گروه خودروسازی گره خورده و در مغز استخوان این شرکت به خوبی نفوذ کرده است. ولوو به پادشاه ایمنی در بین تمام برندهای خودرویی مشهور است. 

ایربگ-خودرو

درست است که ولوو در سال های اخیر از نظر کیفی تولید افت بسیاری داشته و قراردادش با شرکت جیلی چین تا حد زیادی اعتبارش را زیر سوال برده است اما نمی توان تاثیر این ابداعات ولوو را در زمینه بالاتربردن سطح استاندارد ایمنی خودرو انکار کرد.

کیسه-هوا۱

در خودروهای ساخت این شرکت، حفاظت از جان سرنشینان تنها اهمیتی ندارد، بلکه این شرکت به حفاظت از جان عابرین پیاده نیز فکر می‌کند. با استفاده از سیستم ایربگ مخصوص بیرونی عابران، ولوو V40 اقدام به فعالسازی ایربگ‌های مخصوص در سرعت‌های ۲۰ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌نماید تا از سر و بدن عابرین پیاده در صورت برخورد، محافظت کند. همچنین، شرکت ولوو در حال توسعه سیستم‌های بسیار پیشرفته‌تری برای جایگزینی این سیستم حفاظت از عابرین در تصادفات است، که به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها