|
کدخبر: 323656

بازار خودرو / قیمت خودرو / فروش خودرو

فروش ویژه مدیران خودرو به مناسبت عید فطر / الماس بازار را از دست ندهید

اولین پیش فروش محصولات مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

اقتصاد فروش ویژه مدیران خودرو به مناسبت عید فطر / الماس بازار را از دست ندهید

در فرودین ماه سال ۱۴۰۳، شرکت مدیران خودرو شرایط ویژه فروش دو محصول، تیگو ۸ پرومکس و تیگو ۸ پرو E+ را اعلام کرد.

در این طرح فروش، محصول تیگو ۸ پرومکس IE به صورت نقد و اقساط برای متقاضیان عادی و طرح جایگزینی با پیش پرداخت ۷۵ درصد و فونیکس تیگو ۸ پرو E+ به صورت نقد و اقساط برای متقاضیان عادی و طرح جایگزینی با پیش پرداخت ۶۰ درصد قابل خرید خواهد بود. همچنین برای گروه‌ها، پیش پرداخت‌ها به ترتیب ۶۵ درصد برای تیگو ۸ پرومکس IE و ۵۰ درصد برای فونیکس تیگو ۸ پرو E+ خواهد بود.

در طرح فروش اقساطی تسهیلات از طریق بانک صادرات تامین خواهد شد و خریداران با پیش پرداخت و اقسط منعطف می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند و تحویل خودرو ۹۰ روزه کاری اعلام شده است.

این شرایط فروش از ساعت ۱۵ امروز مصادف با ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در نمایندگی‌ها قابل انتخاب است.

تیگو

تفاوت‌های ظاهری بین تیگو ۸ پرو مکس و نسخه‌های معمولی تیگو ۸ پرو، تنها به جزئیاتی مانند افزایش ابعاد جلوپنجره با حاشیه بزرگتر، سپر جدید، گرافیک متفاوت چراغ‌ها و ارتفاع کمی بیشتر خودرو محدود می‌شود. با این حال، اگر به نمای عقب خودرو دقت کنیم، تفاوت‌ها بین این دو مدل برادر بسیار واضح‌تر خواهد بود. تیگو ۸ پرو مکس دارای چهار خروجی اگزوز است و پس‌زمینه چراغ عقب آن به رنگ مشکی است. عبارت "FOWNIX" روی درب صندوق بالا حک شده است و همچنین لوگوی "390T" (که نشانگر گشتاور موتور است) در سمت چپ درب صندوق و لوگوی "AWD" نیز در سمت راست درب صندوق نصب شده است.

اولین تغییر فنی مهم، مربوط به حذف موتور 1.6 لیتری و استفاده از موتور جدید 2.0 لیتری است که باعث شده تا خروجی موتور، اعداد هیجان‌انگیزتری داشته باشند. ناگفته نماند که این موتور جدید همانند موتور قدیمی 1.6 لیتری‌اش، از تکنولوژی AVL اتریش بهره گرفته است. دومین تغییر فنی مهم، مربوط به سیستم محرکه خودروست. درحالیکه تیگو8 پرو معمولی از ساختار دیفرانسیل‌جلو استفاده می‌کند اما چری برای تیگو8 پرو مکس، از سیستم تمام چرخ محرک یا همان AWD بهره گرفته است که در آن، بسته به شرایط جاده و وضعیت چرخ‌ها، انتقال قدرت میان محورها بصورت الکترونیکی، کنترل می‌شود. به همین دلیل نیز چری، نام این سیستم محرکه را i-AWD گذاشته تا به هوشمند بودنش، تاکید بیشتری کند!

 

منبع: فردانیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها