|
کدخبر: 322298

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت عجیب جاروبرقی رباتیک / ۸۵ میلیون برای این مدل باید بپردازید!

در این گزارش به بررسی مشخصات و قیمت جاروبرقی های رباتیک در بازار پرداختیم.

اقتصاد قیمت عجیب جاروبرقی رباتیک / ۸۵ میلیون برای این مدل باید بپردازید!

جاروبرقی رباتیک با قابلیت تمیزکاری خودکار و بدون نیاز به دخالت فیزیکی انسان، تجربه‌ای نوین از پاکسازی خانه‌ها را برای شما ارمغان می‌آورد. در این گزارش ضمن آشنایی بیشتر با این وسیله، قیمت های جدید را در قالب جدول برای شما جمع آوری کردیم.

خرید جاروبرقی رباتیک در ابتدای ورود به بازار لوازم خانگی همراه با چالش هایی برای خریداران بود اما به تدریج این تردید جای خود را به علاقه مندی و ذوق داد. این جاروها از یک سمت به دلیل برخوردهای متعدد به دیوار، مبل، میز و سایر اشیا و وسایل خانه و از سوی دیگر به علت عدم پاک سازی بهینه زباله‌ها مورد نقد قرار داشت ولی در طراحی های جدید این ایرادات و نقایص رفع شد.

در طراحی های جدید از شیوه های جذاب و منحصر به فردی برای تمیز کردن محیط پیرامون استفاده شده که مورد رضایت خریداران قرار گرفته است. مدل‌های پیشرفته‌تر این جاروها حتی قادرند با بهره‌گیری از بخش خودتخلیه، تخلیه مکرر سطل ذخیره زباله را برای شما تسهیل کنند.

پرسش اصلی در این رابطه آن است که آیا همه ما به خرید این وسیله نیازی داریم؟ آیا این جاروها می تواند جایگزینی مناسب برای مدل های سنتی باشند؟ قبل از خرید این نوع از جاروها باید به نکات مهم و ضروری توجه کنید تا پس از خرید کار به پشیمانی کشیده نشود.

در وهله اول باید نیازها و اولویت‌های خود را مشخص کنید و بعد بررسی کنید که به دنبال چه نوع تمیزکاری هستید و چه ویژگی‌هایی برای جاروبرقی رباتیک برایتان حایز اهمیت است. اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی رباتیک قابلیت تمیزکاری سطوح مختلف را دارد. برخی مدل‌ها برای موکت، کفپوش، موزائیک، چوب و سطوح سخت دیگر مناسب هستند.

از قدرت مکش جاروبرقی رباتیک مطلع شوید و ببینید آیا قادر به جمع‌آوری ذرات گرد و خاک بزرگ و کوچک است. همچنین، بررسی کنید که آیا به صورت خودکار مناطق پرتردد را شناسایی و تمیز کند. مدت زمانی که ربات می‌تواند به طور مداوم کار کند و نیاز به شارژ مجدد دارد، اهمیت دارد. همچنین، مطمئن شوید که آیا ربات دارای قابلیت خودبازگشت به محل شارژر است یا نیاز به دستیابی دستی دارد.

بودجه خود را در نظر بگیرید و بازار را برای قیمت‌ها مقایسه کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی رباتیک دارای گارانتی قابل قبول است. در جدول زیر می توانید آخرین قیمت جاروبرقی های رباتیک را مشاهده کنید.

قیمت جاروبرقی رباتیک در بازار

قیمت(تومان)

کالا

۸۵,۰۰۰,۰۰۰

جاروبرقی روبوراک مدل S7 Max Ultra

۷۱,۲۱۴,۲۴۰

جاروبرقی دریم مدل Dreame L10 Prime

۵۹,۳۰۶,۵۹۰

جاروبرقی روبوراک مدل S8 Plus

۴۸,۲۲۰,۷۳۰

جاروبرقی دریم مدل W10

۲۸,۹۰۰,۰۰۰

جاروبرقی دریم مدل L10S PRO

۱۸,۳۰۰,۰۰۰

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل S10 Plus

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها