|
کدخبر: 320803

خرید خودرو / بازار خودرو / ثبت نام خودرو

این خودرو را خارج از سامانه صاحب شوید / ثبت نام از امروز

شرکت بهمن موتور در ماههای پایانی سال ۱۳۳۱ هجری شمسی تحت عنوان شرکت سهامی ایران خلیج کو با سرمایه اولیه ۶۰۰ هزار ریال تاسیس و به منظور انجام عملیات مربوط به نمایندگی و امور حمل‌ونقل از جمله حمل‌ونقل دریایی و حق العمل کاری نمایندگی‌های تجاری به ثبت رسید.

اقتصاد این خودرو را خارج از سامانه صاحب شوید / ثبت نام از امروز

شرکت بهمن موتور در ماههای پایانی سال ۱۳۳۱ هجری شمسی تحت عنوان شرکت سهامی ایران خلیج کو با سرمایه اولیه ۶۰۰ هزار ریال تاسیس و به منظور انجام عملیات مربوط به نمایندگی و امور حمل‌ونقل از جمله حمل‌ونقل دریایی و حق العمل کاری نمایندگی‌های تجاری به ثبت رسید. به موجب پروانه تاسیس شماره ۱۶۲۰ مورخ ۱۳۳۸/۲/۸ وزارت صنایع و معادن، بهره‌برداری از کارخانه مونتاژ موتور سیکلت از سال ۱۳۵۰ و پس از انجام مقدمات مربوط به افزایش سرمایه تا میزان ۴۰۰ میلیون ریال، مونتاژ وانت سه چرخ با ظرفیت ۲۰۰ کیلوگرم آغاز و سپس موضوع فعالیت شرکت به ساخت و مونتاژ انواع وانتهای مزدا شامل مدل‌های ۱۰۰۰ با ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم و مدل ۱۶۰۰ با ظرفیت یک تن تغییر یافت.وانت کارا تک کابین با پیشرانه‌ای به ظرفیت ۲ لیتر و سطح آلایندگی یورو ۵، قابلیت حمل باری با وزن تا ۱۰۰۰ کیلوگرم را داراست. این وسیله نقلیه با یک سیستم رادیویی پخش مجهز شده است، که شما می‌توانید از طریق پورت AUX و SD به آن متصل شده و از آن استفاده کنید. همچنین، این خودرو دارای سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) است. با ظرفیت ۲ سرنشین، وانت کارا تک کابین گزینه‌ای مناسب برای حمل و نقل کالا می‌باشد.

بهمن موتور در نظر دارد از صبح امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ فروش با نرخ قطعی و تحویل فوری وانت کارا تک کابین را ویژه اعیاد شعبانیه آغاز نماید.

این طرح از ساعت ۱۰ صبح امروز تا زمان تکمیل ظرفیت بر روی سایت این شرکت فعال خواهد بود.

 

بهمن۱

 

 

منبع: اقتصاد۱۰۰
  • مردم ارسالی در

    برای خودت نگه دار وایستا گران بشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها