|
کدخبر: 321725

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت انواع آبمیوه / آب زرشک ۹۲ هزار تومان شد!

در این گزارش به بررسی قیمت انواع آبمیوه پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت انواع آبمیوه / آب زرشک ۹۲ هزار تومان شد!

آبمیوه ها انواع مختلف دارند که آب میوه طبیعی بیش از همه طرفدار دارد. البته نمونه های پاکتی آن نیز در میان مردم محبوب است اما اگر طرفدار این نوشیدنی های جذاب باشید، قطعا سعی می کنید تا از مغازه هایی تهیه کنید که در حضور مشتری اقدام به آبمیوه گیری می کنند. یکی از انواع آبمیوه که می توان گفت تقریبا همه طرفدار آن هستند، آب زرشک است. آب زرشک جدا از آنکه طعم بی نظیری دارد، خواص بسیاری هم دارد و البته قیمت آن کمی بالا تر است. آب زرشک را اصولا با آب آلبالو یا انار ترکیب می کنند که طعم بی نظیری دارد. البته اگر این آبمیوه را از مغازه های آبمیوه فروشی تهیه کنید متوجه مزه خاص آن خواهید شد اما آبمیوه های پاکتی مزه اصلی را ندارند.

آبمیوه-طبیعی

مصرف آب زرشک، قند خون را تا اندازه قابل توجهی کاهش می دهد و کلسترول را پایین آورده و کنترل می کند. همچنین طبق گفته پزشکان، مصرف آب زرشک کمک بزرگی برای سلامت دندان و لثه است و از ابتلا به سرطان جلوگیری خواهد کرد. این آبمیوه جذاب و خوشمزه در بطری های یک لیتری با مبلغ ۹۲ هزار تومان به فروش می رسد.

آب آلبالو و آب انار یکی دیگر از انواع نوشیدنی هایی است که همه طرفدار آن هستند. همانطور که گفته شد در کنار این ۲ آبمیوه آب زرشک هم خورده می شود که می توان گفت ترکیب آن ها با یکدیگر مزه عجیبی دارد. مصرف آب آلبالو سبب خواهد شد تا از ابتلا به سرطان پیشگیری شود و  همچنین برای درمان بی خوابی بسیار مفید است. سلامت قلب و عروق را تضمین می کند و یک خون ساز بسیار موثر است. همچنین برای کسانی که نیاز به کاهش وزن دارند به شدت پیشنهاد می شود. آب انار نیز کمک خواهد کرد تا پوست شفاف داشته باشید و سیستم ایمنی شما تقویت شود.

آبمیوه-طبیعی۲

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی و بررسی سایت های فروش مواد غذایی، متوجه قیمت برخی از انواع آبمیوه شدیم. به عنوان مثال یک بطری یک لیتری آب انار ۸۵ هزار تومان قیمت دارد و یک بطری آب آلبالو ۶۲ هزار تومان فروخته می شود. در جدول زیر می توانید قیمت انواع آبمیوه را مشاهده کنید.

 

آبمیوه

قیمت

آب زرشک یک لیتر

۹۲،۰۰۰

آب انار یک لیتر

۸۵،۰۰۰

آب آلبالو یک لیتری

۶۲،۰۰۰

آب انبه ۷۵۰ میلی لیتر

۷۸،۰۰۰

آب سیب یک لیتر

۷۳،۰۰۰

آب پرتقال یک لیتر

۸۵،۰۰۰

آب انگور یک لیتر

۸۵،۰۰۰

آب آناناس یک لیتری

۹۲،۰۰۰

هفت میوه یک لیتری

۷۳،۰۰۰

آب بلوبری ۷۵۰ میلی لیتری

۷۸،۰۰۰

آب هندوانه و ملون نیم لیتری

۵۶،۰۰۰

 

جدول بالا نشان می دهد که گران ترین آبمیوه مربوط به آناناس و زرشک است و بعد از آن آلبالو و پرتقال در رتبه های بعدی قرار دارند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها