|
کدخبر: 321309

خانه/قیمت مسکن/قیمت آپارتمان

خانه های محله نواب با قیمت های باور نکردنی/بهترین لوکیشن برای خانه دار شدن در این منطقه است

محله نواب، یکی از محله‌های مشهور در جنوب غربی تهران است. این محله به دلیل وجود بزرگراه نواب صفوی و امکانات ارتباطی مانند اتوبوس، مترو و بی‌آرتی، به همراه نزدیکی به مرکز شهر، بسیار محبوب است.

اقتصاد خانه های محله نواب با قیمت های باور نکردنی/بهترین لوکیشن برای خانه دار شدن در این منطقه است

قیمت‌های مناسب در این منطقه و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر، از جمله مزایایی هستند که خریداران و مستاجران مسکن را به سمت این ناحیه تهران جذب می‌کند.

محله‌ نواب نام محله‌ای است که با بزرگراهش شناخته می‌شود و به خاطر طول زیادش در مناطق ۱۰،۱۱،۱۶ و۱۷ شهرداری تهران قرار گرفته است.

نواب از شمال به میدان توحید و از جنوب به بزرگراه تندگویان منتهی می‌شود. این محله از شرق و غرب با محله‌های زیادی همسایه است که از میان آن‌ها می‌توان خیابان آذربایجان، خیابان هاشمی، محله‌ حر و … را نام برد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در این محدوده را دارید، می‌توانید آپارتمانی ۱۰ ساله با زیربنایی معادل ۶۳ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. قیمت هر متر حدود ۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان است.

اگر دنبال خانه ارزان‌تری هستید، می‌توانید واحد ۵۷ متری با پارکینگ را خریداری کنید. این آپارتمان ۲۱ سال ساخت است و یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آپارتمان پروژه نواب فول بازسازی شده با متراژ ۵۱ متری و یک اتاق خواب، ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

واحد ۷۱ متری با ۲۲ سال ساخت و ۲ اتاق خواب در خیابان مرتضوی، ۳ میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، برای خرید آپارتمان دیگری در محدوده نواب صفوی با سنی حدود ۱۰ سال و زیربنایی معادل ۵۱ متر درحالی که این واحد ۱ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر به دنبال یک خانه با متراژ بالاتر و نوساز هستید، پیشنهاد ما واحد ۸۰ متری با ۲ اتاق خواب (ساخت ۱۴۰۲) است. این واحد ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

بررسی قیمت آپارتمان‌های محله نواب تهران (اسفند ۱۴۰۲)

محله متراژ مشخصات قیمت هر متر (تومان) قیمت کل (تومان)
هلال احمر نواب ۸۰ متر نوساز - ۲ خوابه ۴۷٬۵۰۰٬۰۰۰ ۳٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نواب ۵۶ متر ۱۲ سال - ۱ خوابه ۴۸٬۷۵۰٬۰۰۰ ۲٬۷۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نزدیک مترو کمیل ۵۸ متر ۶ سال - ۱ خوابه ۵۶٬۸۹۶٬۰۰۰ ۳٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نواب ۶۵ متری ۱۸ سال - ۲ خوابه ۴۴٬۶۱۵٬۰۰۰ ۲٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
محبوب مجاز شرقی (بین خرمشهر و نواب) ۷۲ متری ۷ سال - ۲ خوابه ۵۹٬۰۲۷٬۰۰۰ ۴٬۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نواب ۸۵ متری نوساز - ۲ خوابه ۵۷٬۰۵۸٬۰۰۰ ۴٬۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
اتوبان نواب قبل از بریانک ۹۷ متری ۱۷ سال - ۲ خوابه ۳۸٬۹۶۹٬۰۰۰ ۳٬۷۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها