|
کدخبر: 321171 هادی خرسند

اختصاصی گسترش نیوز

قیمت جدید اسپیکر خودرو / با قیمت های زیر یک میلیون خداحافظی کنید

جدیدترین قیمت اسپیکر برخی از خودروهای بازار را می توانید در این مطلب مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

اقتصاد قیمت جدید اسپیکر خودرو / با قیمت های زیر یک میلیون خداحافظی کنید

موسیقی و گوش دادن به موسیقی برای اکثر افراد علاقه مند به موسیقی  یکی از لذت بخش ترین و آرامش بخش ترین کارهایی است که می توانیم در اوقات فراغت انجام داد. در این روزها که خیابان ها پر از ترافیک و هرج و مرج است گوش دادن به موسیقی دلپذیر می‌تواند خستگی ترافیک و سنگینی تنهایی سفر را بهبود بخشد. نهایتاً، مهم نیست که چه نوع موسیقی گوش می‌دهید یا چقدر زمان را به گوش دادن به موسیقی اختصاص می‌دهید.البته که مهم این است که متناسب با روحیات و سبک سلیقه ای که دارید موزیک مورد علاقه خودرو را گوش دهید اما این نکته را باید در نظر داشته باشد هرچقدر موزیکی که گوش می دهید به سلیقه شما نزدیک باشد اگر خودرو شما از اسپیکر های با کیفیت و مطلوب بی بهره باشد دیگر از آن موزیک لذت کافی را کسب نمی کنید و بجای آنکه برای خود محیط آرام و دلپذیری را فراهم کنید بیشتر باعث رنج خود می شود.

در اکثر ماشین هااز سیستم صوتی معمولی استفاده می شود و اگر هم صدای مناسبی داشته باشد نمی تواند صدای رسا و قدرتمندی را به شما تحویل دهد. یکی از جنبه‌های سرگرمی و مهم خودروها، سیستم صوتی آنها است. سیستم صوتی یا همان باند یا اسپیکر  با توجه به قیمت لوازم جانبی و وابسته‌اش می تواند ویژگی مهمی برای خرید و فروش خودرو باشد. می توان بهترین سیستم صوتی خودرو در واقع سیستم صوتی‌ است که عمر بالاتر، صدای با کیفیفیت تر داشته باشد و دارای قابلیت‌های بیشتر باشد. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی  قیمت و مشخصات برخی از پروفروش ترین اسپیکرهای بازار بپردازیم. برای این منظور یک جدول قیمت جمع آوری کردیم که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.گسترش نیوز در این گزارش قصد دارد تا به بررسی قیمت جدید اسپیکر خودرو در بازار بپردازد. در جدول زیر به بررسی آخرین قیمت انواع اسپیکر خودرو پرداختیم.

قیمت انواع اسپیکر خودرو

 

نام باند مدل باند قیمت (تومان)
پایونیر

TS-۷۱۵۰F

۵.۶۰۰.۰۰۰
پایونیر

TS-A۶۹۹۷S

۵.۰۰۰.۰۰۰
پایونیر

TS-A۶۹۹۵S

۲.۱۰۰.۰۰۰
پایونیر

TS_G۱۰۳۰F

۱.۰۴۰.۰۰۰
کنوود

KFC-HQR ۷۱۰۰

۷.۷۰۰.۰۰۰
کنوود

KFC-HQ۷۱۸

۵.۱۰۰.۰۰۰
کنوود

KFC-E۶۹۶۶

۲.۱۵۰.۰۰۰
کنوود KFC-E۱۰۶۶ ۱.۴۸۰.۰۰۰
جی بی ال

STADIUM GTO ۶۰۰C

۷.۷۵۰.۰۰۰
جی بی ال

STADIUM GTO۹۳۰

۷.۱۹۰.۰۰۰
جی بی ال

CS ۷۶۲

۲.۸۹۰.۰۰۰
جی بی ال

stage۲ ۶۳۴

۱.۷۹۰.۰۰۰
سونی

XB۶۹۵۱

۳.۹۰۰.۰۰۰
سونی

XS-XB۶۹۴۱

۳.۴۸۰.۰۰۰
سونی

XS-GTF۶۹۳۹

۲.۳۳۷.۰۰۰
سونی

XS-GTF۱۰۳۹

۱.۷۵۰.۰۰۰

 

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و پایگاه خبری گسترش هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها