|
کدخبر: 321151

قیمت لاستیک / بازار لاستیک / توزیع لاستیک

خبر خوش برای خریداران تایر/ بازار تایر همچنان در آرامش

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک اعلام کرد که در حال حاضر شکاف قیمتی بین کارخانه و بازار لاستیک‌ها تا حدودی رفع شده است. او افزود: تنها در سایزهای ۱۳ و ۱۴ هنوز نیاز کامل بازار تأمین نشده است و این موضوع قرار است با افزایش تولید بهبود یابد.

اقتصاد خبر خوش برای خریداران تایر/ بازار تایر همچنان در آرامش

محمدرضا آل سارا با اشاره به تسریع توزیع لاستیک در سطح بازار، گفت: متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن سند و کارت خودرو نسبت به خرید لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه درحال‌حاضر شکاف قیمتی کارخانه تا بازار لاستیک‌ها تا حدودی برطرف شده است، افزود: فقط در سایز ۱۳ و ۱۴ هنوز نیاز کامل بازار تأمین نشده که قرار است این موضوع با افزایش تولید برطرف شود.

درحال‌حاضر نرخ لاستیک سایز ۱۳ در بازار آزاد حدود ۱۵۵۰ تومان وقیمت لاستیک سایز ۱۴ حدود ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران، تصریح کرد: کمبودی در توزیع لاستیک وجود ندارد و تا حدودی افراد متقاضی خریدهای خود را انجام داده‌اند به نحوی که حتی از شهرستان هم برای خرید تایر به تهران مراجعه می‌کنند.

 وی با رد افزایش نرخ تایر در بازار، گفت: نسبت به ماه‌های گذشته بازار شاهد افزایش قیمت‌ها نیست و تا حدودی قیمت‌ها به تعادل رسیده است.

لاستیک‌های خودرو، به عنوان یکی از عناصر کلیدی در عملکرد و ایمنی خودرو، نقش بسیار مهمی دارند. این محصولات، عموماً از موادی مانند کاوشون، نایلون، پلی‌بوتادیِن و روغن معمولاً به صورت مخلوط تهیه می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم لاستیک خودرو، پروفیل و طراحی سطح آن است که بر اثر تماس مستقیم با سطح جاده، تماس مطلوبی را برقرار می‌کند و عملکرد رانندگی را بهبود می‌بخشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها