|
کدخبر: 321141

قیمت خودرو / بازار خودرو / خودرو خارجی

این خودرو هیجان انگیز جدید را بشناسید + عکس

شرکت زاگاتو طراحی جدید خودروی خود را با نام AGTZ توئین تیل معرفی کرد. این خودرو قابلیت جدا شدن دُم و سپر عقب را داراست.

اقتصاد این خودرو هیجان انگیز جدید را بشناسید + عکس

خودروی جدید زاگاتو ادای احترامی به آلپین A۲۲۰ پیروز در مسابقات لمان محسوب می‌شود و بر اساس خودروی اسپرت و پیشرانه وسط آلپین A۱۱۰ شکل گرفته است. البته باید دانست زاگاتو محصولی ساده با طراحی جدیدتر را معرفی نکرده بلکه با یک خودروی بسیار گران‌قیمت و خاص روبه‌رو هستیم.

زاگاتو۱

همانند آلفارومئو TZ۱، ایزو ریولتا GTZ و دیگر محصولات زاگاتو، خودروی AGTZ توئین تیل دارای نمای عقب با طراحی تیز است اما باید گفت این بخش را می‌توان از خودرو جدا کرد. در واقع حالت توئین تیل به شما امکان ایجاد ظاهری با دم طویل‌تر برای آیرودینامیک بهتر و همچنین طراحی استاندارد با دم کوتاه برای ترددهای روزمره را می‌دهد. این خودرو در هر حالت طراحی برجسته و متمایزی دارد.

زاگاتو۲

زاگاتو اشاره‌ای به قوای محرکه محصول جدید خود نکرده اما احتمالاً همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری توربوی A۱۱۰ با ۲۴۹ اسب بخار قدرت در بطن AGTZ قرار دارد. این پیشرانه در محصول آلپین با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند و نیروی تولیدی را به چرخ‌های عقب می‌فرستد که حاصل آن ثبت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۴.۵ ثانیه‌ای است. زاگاتو همچنین نمی‌گوید تغییرات رخ داده در A۱۱۰ چه میزان بر وزن نهایی محصولش اضافه کرده اما مدل پایه آلپین وزن ۱۱۰۲ کیلوگرمی دارد و فکر نمی‌کنیم AGTZ نیز خیلی سنگین‌تر شده باشد.

زاگاتو۴

اگر شما یکی از نوزده خریدار خوش‌شانس این خودروی زیبا باشید امکان انتخاب هر نوع طرح و تریمی برای بدنه و کابین وجود خواهد داشت. زاگاتو دو خودروی اول تولیدی را با رنگ‌های آبی و سفید به نمایش گذاشته و خودروی سوم هم دارای ترکیب رنگی آبی، سفید و قرمز مشابه پرچم فرانسه است. نرخ خودروی موردبحث از حدود ۷۰۰ هزار دلار شروع می‌شود و تقریباً نیمی از آنها قبلاً به فروش رسیده‌اند. نظر شما درباره محصول گران‌قیمت زاگاتو چیست؟

زاگاتو۶      زاگاتو۷     زاگاتو۸

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها