|
کدخبر: 313851

قیمت خودرو / خودرو وارداتی / شورای رقابت

خودروهای لاکچری در این کشور نصف قیمت است!

سازمان حمایت و شورای رقابت قیمت قطعی مبادی ورودی چند مدل از خودرو‌های وارداتی را اعلام کرده‌اند که بر این اساس قیمت مصرف‌کننده این خودرو‌ها با افزودن هزینه‌های پس از ترخیص استخراج می‌شود، اما همین قیمت‌های پایه مطرح شده، با توجه به وعده دولت برای واردات خودرو‌های اقتصادی حاشیه‌ساز بوده است. ​​​​​​​

اقتصاد خودروهای لاکچری در این کشور نصف قیمت است!

چهارمین دور عرضه خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ۳۰ آبان‌ماه به پایان رسید و بخشی دیگر از متقاضیانی که اسفند پارسال در نخستین مرحله عرضه خودرو‌های وارداتی ثبت نام کرده بودند، انتخاب‌های خود را از میان ۸ مدل خودرو عرضه شده مشخص کردند.

از ۱۸ مهرماه تاکنون در مجموع ۱۹ مدل خودرو خارجی طی ۴ نوبت در سامانه یکپارچه عرضه شده تا ۳۱ هزار متقاضی واجد شرایط، خودرو‌های انتخابی خود را مشخص کنند، اما از آغاز عرضه اولین خودرو‌های وارداتی، موضوع قیمتگذاری این محصولات بحث‌برانگیز شده است.

سازمان حمایت و شورای رقابت قیمت قطعی مبادی ورودی چند مدل از خودرو‌های وارداتی را اعلام کرده‌اند که بر این اساس قیمت مصرف‌کننده این خودرو‌ها با افزودن هزینه‌های پس از ترخیص استخراج می‌شود، اما همین قیمت‌های پایه مطرح شده، با توجه به وعده دولت برای واردات خودرو‌های اقتصادی حاشیه‌ساز بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها