|
کدخبر: 320437

تورسفر/امارات/پرواز هوایی

سفر ۱۱ هزار و ۸۹۰ نفر از این شهر به دبی/بزرگترین باند هوایی ایران در کجاست

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم اعلام کرد که روزانه به طور متوسط ۱۴۰۰ نفر از طریق پروازهای هوایی وارد قشم میشوند و همچنین ۱۴۰۰ نفر از قشم به وسیله هواپیما را ترک میکنند.

اقتصاد سفر ۱۱ هزار و ۸۹۰  نفر از این شهر به دبی/بزرگترین باند هوایی ایران در کجاست

ناصر رجبی افزود که در ده ماه اخیر، ۱۸۸ هزار و ۶۲۹ مسافر از طریق پروازهای هوایی به قشم سفر کرده‌اند. این عدد نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۲۱.۳۹ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۹۳ هزار و ۳۴۱ نفر مسافر نیز از طریق فرودگاه بین المللی قشم این جزیره را به مقصد شهرهای داخلی و خارجی ترک کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ١٦/٨١ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم توضیح داد: در مدت یاد شده، سه هزار و ۲۵۴ سورتی پرواز در مسیر فرودگاه بین المللی قشم انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با سه هزار و ۲۳ سورتی، بیش از ٧/٦٤ درصد افزایش پرواز به ثبت رسیده است.

رجبی یادآور شد : از مجموع پرواز های صورت گرفته در این مدت ٢٧٠ مورد آن به پروازهای خارجی بین قشم و دبی مربوط می شود که با این پروازها ۱۰ هزار و ۱۰۴ مسافر از دبی وارد جزیره قشم شده اند و ۱۱ هزار و ۸۹۰ مسافر نیز از طریق قشم به امارات متحده عربی سفر کرده اند.

فرودگاه بین المللی قشم یکی از فرودگاه های بزرگ و مطرح جنوب کشور است که طول باند آن مناسب برای فرود هواپیماهای پهن پیکر است و توان سرویس دهی به تمامی هواپیماهای عبوری و پهن پیکر (به جزو ایرباس ۳۸۰) را در این منطقه دارد.

قرار گرفتن فرودگاه بین المللی قشم در این منطقه از خلیج فارس، فرصت مناسبی برای ارایه خدمات مناسب به هواپیماهای کوچک و بزرگ در مسیرهای داخلی و خارجی است.

خلیج فارس با گستره نزدیک به ۲۳۷ هزار و ۴۷۳ کیلومتر مربع بین ۲۴ تا ۳۰ درجه و ۳۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ تا ۵۶ درجه و ۲۵ دقیقه طول شرقی از نصف‌النهار گرینویچ واقع شده است و جزیره زیبای قشم، همچون نگینی بر پهنه آب های نیلگون آن می درخشد.

دبی، از شهرهای لوکس و گران در امارات متحده عربی است که هر آنچه که از تفریح و خوش‌گذرانی انتظار دارید را برای شما فراهم کرده است؛ از دیدن جاذبه های طبیعی در دبی گرفته تا مجموعه‌های تفریحی و گردشگری، همگی برای گذران تعطیلاتی خوش و دلچسب دردسترس‌تان هستند. از آنجایی که تنوع در جاهای دیدنی دبی بسیار زیاد است، اکثر گردشگران در پاسخ به این سوال که در دبی کجا بریم، دچار سردرگمی و تردید می‌شوند. با توجه به تایم محدود سفرتان بهتر است، به معروف‌ترین جاذبه های مدرن در دبی بروید و خاطره خوبی از سفر به دبی به یادگار بگذارید. در این راهنما، بهترین جاذبه های فرهنگی در دبی، جاذبه های طبیعی دبی، رستوران ها و مراکز خرید معروف را به شما معرفی می‌کنیم.

 

دبی

دبی کجاها بریم؟ راهنمای تعطیلات در دبی

همان‌طور که اشاره شد، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه کسانی که قصد سفر به زیباترین و لوکس‌ترین شهر گردشگری دنیا، به نام دبی را دارند این است که در دبی کجاها بریم؟ پاسخ به این سوال، هم آسان است و هم سخت؛ آسان از این نظر که تعداد مکان‌های دیدنی و تفریحی دبی بی‌شمار است، به‌گونه‌ای که بازدید از جاذبه های گردشگری دبی، به حداقل یک ماه اقامت در این شهر زیبا نیاز دارد؛ سخت از این نظر که انتخاب بین لیست متنوع و گسترده جاهای تفریحی و دیدنی پیش‌روی‌تان، شما را با سردرگمی مواجه خواهد کرد. اما نگران نباشید، پیشنهاد ما این است که برای تکمیل لیست گردشگری خود و پاسخ به این سوال که دبی کجا بریم، بهتر است سفر خود را با بازدید از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه های گردشگری این شهر آغاز کنید؛ همچنین می‌توانید با رزرو بلیط گشت شهری دبی، زحمت برنامه‌ریزی تفریحی و اقدامات گردشگری در داخل دبی را از دوش خود بردارید.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها