|
کدخبر: 316538

فرودگاه/کیش/هواپیما

فرودگاه جدید کیش با پذیرش ۶ میلیون مسافر/ اولین فرودگاه هوشمند ایران راه اندازی خواهد شد

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش اعلام کرد که فرودگاه کیش توانایی پذیرش ۶ میلیون مسافر و گردشگر را سالانه از طریق پایانه جدید خود داراست. او بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب و ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران و گردشگران از زمان ورود به فرودگاه تا سوار شدن به هواپیما تأکید کرده و اظهار کرده است که تا 4 ماه آینده با تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه‌ی جدیدترین خدمات، پایانه جدید فرودگاه به یکی از فرودگاه‌های هوشمند کشور تبدیل خواهد شد.

اقتصاد فرودگاه جدید کیش با پذیرش ۶ میلیون مسافر/ اولین فرودگاه هوشمند ایران راه اندازی خواهد شد

محمدی، فرودگاه جدید کیش را فاقد هرگونه خطای انسانی عنوان کرد و افزود: فعالیت در این فرودگاه به صورت هوشمند بوده و عوامل انسانی تنها کار نظارت را بر عهده دارند. 

وی از پیگیری برای راه‌اندازی سیستم پارک هوشمند هواپیما در پایانه جدید خبر داد و اظهار داشت: فرودگاه کیش تنها فرودگاه کشور است که دو هواپیما به طور همزمان در کنار پل پهلو می گیرند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش خاطر نشان کرد: پذیرش مسافر از هر پیشخوان، تفکیک بار همراه مسافر از طریق سیستم انتقال بار بدون کمک نیروی انسانی و بدون خطا با سرعت بالا ار امکانات این فرودگاه به شمار می رود.

محمدی گفت: مسافران و گردشگرانی که بار به همراه ندارند می‌توانند از طریق ۴ دستگاه تعبیه شده در فرودگاه کارت پرواز خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به تخلیه سریع بار مسافران به وسیله ۱۰ پل تلسکوپی در این فرودگاه عنوان کرد: این اقدام نقش مهمی در کنترل ترافیک و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران دارد. 

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش تاکید کرد: مسافران و گردشگرانی که قصد سفر ازجزیره کیش را دارند می‌توانند پیش از ورود به فرودگاه با مراجعه به سایت kishports.ir از شماره پیشخوان و خروجی خود برای سوار شدن به هواپیما اطلاع پیدا کنند.

منبع: فربنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها