|
کدخبر: 320365

متاورس/ ارز دیجیتال/ قیمت دلار

صعود ۳۰ درصدی قیمت این رمزارز محبوب بازار

قیمت توکن MAVIA در ابتدای امروز با یک جهش بزرگ به ۸.۷ دلار افزایش یافت. این افزایش قیمت به وقوع پس از خرید ۱۲,۰۰۰ توکن MAVIA توسط یک نهنگ بازار کریپتو رخ داد.

اقتصاد صعود ۳۰ درصدی قیمت این رمزارز محبوب بازار

ماویا، ارز دیجیتال بومی برای بازی موبایلی Heroes of Mavia است. قیمت این ارز دیجیتال از زمان عرضه، یعنی ۶ فوریه تا کنون، چیزی حدود ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر ارزش بازار ماویا به ۲۳۲ میلیون دلار رسیده و طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت ۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

پلتفرم تجزیه و تحلیل Spot-on-Chain این‌طور گزارش می‌دهد که یک کیف پول اتریوم به آدرس 0x82886ad5e67d5142d44ed1449c2e41b988bfc0ab مقدار قابل‌توجهی توکن MAVIA خریده است.

این خریدها در مجموع شامل ۱۲۰۰۰ توکن به ارزش ۱۰۰ هزار دلار هستند. نکته قابل توجه این است که سرمایه‌گذار صاحب این کیف پول که به معامله‌گر استراتژیک معروف است، اخیراً ۳۵۷۰۰۰ دلار از معاملات میکر (MKR) سود کسب کرده است و تقریباً ۱۶.۰۹ میلیون دلار اتریوم دارد.

این سابقه جالب، اعتبار معاملات وی در ماویا را نیز افزایش داده است. در پی این خریدهای جذاب و بازی این نهنگ بازار، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای خرید ماویا هجوم آورند و این حرکت را سیگنالی برای پتانسیل و ارزش بالای پروژه Heroes of Mavia تفسیر کردند.

بازی Heroes of Mavia یک بازی Web۳ برای گوشی‌های موبایل است. در این بازی توکن‌هایی وجود دارد و این رالی افزایش قیمت به علاوه عبور قیمت بیت کوین از مرز ۵۰۰۰۰ دلار، می‌تواند انگیزه و جذابیت بیشتری برای آن ایجاد کند.

به جزیره ماویا خوش آمدید!

بازی ماویا یکی از جدید‌ترین پروژه‌های متاورس با الگوی بازی برای کسب درآمد است. به نظر می‌رسد این بازی جذاب خیلی زود بتواند سرمایه‌ها و کاربران زیادی را جذب کند. پروژه متاورسی Mavia یک بازی استراتژیک است که قصد دارد جنگی بزرگ در متاورس بین کاربران تمام کشورها راه بیندازد. برای شناخت بیشتر بازی Mavia با ما همراه باشید.

آماده باشید! به زودی وارد دنیای هیجان‌انگیز Mavia خواهید شد. دنیایی که از یک جزیره تشکیل شده است؛ جزیره‌ای مملو از زمین‌ها و ثروت‌های مخاطره‌آمیز.

مراقب باشید! در زمان فرود، ساختارهای دفاعی خود را حفظ کنید. مهاجمان در کمین هستند تا از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای نابودی شما استفاده کنند. باید خیلی سریع ارتش خود را تقویت کنید. پس از آن به دنبال غارت منابع گران‌بهای جزیره مثل طلا و نفت بروید. ثروت‌های بزرگی در انتظار شما است!

بازی Mavia چیست؟

وسوسه‌انگیزترین موضوعی که ماجراجویان را به جزیره بازی ماویا می‌کشاند، رمزارز روبی (RUBY) نام دارد. روبی توکن بومی این بازی است که با پیروزی در نبردها به دست می‌آید. با استفاده از روبی‌ها می‌توان قهرمان‌ها و پایگاه‌های دفاعی را تقویت کرد. هر چی روبی بیشتری کسب کنید، شانس کسب پیروزی‌های بیشتر و کشف ثروت‌های ارزشمندتری خواهید داشت. بخش‌های زیادی از زمین‌های این بازی دست‌نخورده باقی مانده است. سرمایه‌های موجود در این زمین‌ها به تدریج در فرآیند land reveals کشف خواهد شد.

برای کسب موفقیت در پروژه متاورسی ماویا باید از مهارت‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری قابل قبولی برخوردار باشید. در این بازی انتخاب‌های درست و مدیریت منابع می‌تواند شما را به پیروزی و ثروت برساند. گیمرهایی که بتوانند حریفان را فریب و شکست دهند، می‌توانند توکن‌ها و ثروت زیادی به دست آورند.

پروژه متاورسی ماویا یک بازی استراتژیک چندنفره موبایلی است. کاربران حتی در زمان‌ آفلاین بودن هم می‌توانند مراحلی از بازی را طی کنند. در بازی ماویا کاراکترها و قهرمان‌های مختلفی وجود دارد. مالکیت این قهرمان‌ها با استفاده از توکن‌های NFT به کاربران اعطا می‌شود.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها