|
کدخبر: 320052 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز

قیمت کوله پشتی سر به فلک کشید! / ۶۶ میلیون ناقابل برای این کوله

داشتن یک کوله پشتی استاندارد برای همه خصوصا جوانان یک ضرورت است. در این گزارش به بررسی قیمت های مختلف کوله پشتی می پردازیم.

اقتصاد قیمت کوله پشتی سر به فلک کشید! / ۶۶ میلیون ناقابل برای این کوله

خرید یک کوله پشتی مناسب دغدغه بسیاری از جوانان است. کوله بهترین انتخاب برای رده سنی جوان و نوجوان است و اغلب در مصارف مختلف از آن استفاده می کند. امروزه سفرهای یک روزه شهری و خارج از شهر رایج تر از گذشته شده است و اغلب افراد نیازمند خرید یک کوله پشتی مناسب هستند. بنابراین داشتن یک کوله مناسب جزء خریدهای همیشگی افراد است و از چندین جهت برای شان اهمیت دارد.

حمل وسایل مهمی مثل لپ تاپ و دوربین های حرفه ای از جمله مواردی است که در کوله های مخصوص به خود انجام می شود و به دلیل اهمیت بالا و قیمت گران این کالاها، انتخاب یک کوله خوب اهمیت بالایی دارد. کوله مناسب برای این ابزار باید ضد باشد و محافظ خوبی برای محفوظ نگه داشتن وسائل باشد. بنابراین باید از جنس مقاوم و سختی تشکیل شده باشد.

به همین بهانه سری به سایت های خرید آنلاین زده ایم تا از قیمت جدید کوله  پشتی های موجود در بازار اطلاعات جدیدی را به دست بیاوریم. با این گزارش گسترش نیوز همراه باشید.

گران ترین کوله پشتی موجود در بازار چند است؟

رقم گران ترین کوله پشتی موجود در آنلاین شاپ های اینترنتی هوش از سرتان می برد! قیمت نجومی و سرسام آور این کوله پشتی بسیار غیر منطقی و عجیب به نظر می رسد. در تصویر زیر قیمت این کوله پشتی گران قیمت را می توانید ببینید.  قیمت این کوله پشتی ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و همان طور  که در تصویر مشاهده می کنید، حجم این کوله پشتی ۳۰ لیتر عنوان شده است. طبق معمول شاید برند بودن دلیل گرانی عجیب این کوله باشد.

کوله-پشتی-

در تصویر بعدی یک مدل کوله پشتی دیگری را می بینیم که باز هم به عنوان خرید یک کوله پشتی قیمت گزافی را دارد. این کوله پشتی همان طور که از اسمش پیداست ساخت کشور ایران است اما قیمتی که برای آن ذکر شده است بالاتر از حد تصور است! قیمت این کوله پشتی ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عنوان شده است که هم برای قشر جوان و هم قشر نوجوان رقم بسیار بالایی است.

کوله-پشتی-

 

ارزان ترین کوله های موجود در بازار چند است؟

کوله پشتی  ارزان تری هم در بازار می توانید پیدا کنید. قیمت برخی از کوله ها حتی از ۱۰۰ هزار تومان هم کمتر است. به عنوان مثال کوله پشتی های ورزشی در تصویر زیر در محدوده قیمتی ۴۰ هزار توان عرضه می شود و متقاضیان خاصی که طرفدار کوله های ساده و سبک هستند می توانند از آن استفاده کنند.

ارزان

برای خرید یک کوله پشتی مناسب چه مواردی اهمیت دارد؟

اندازه و ابعاد کوله پشتی مورد انتخاب شما نقش مهمی در استفاده از آن دارد. وزن کوله پشتی باید به حدی باشد که بعد از قرار گرفتن وسایل مورد نیازتان بیش از حد سنگین نشود، بنابراین در خرید کوله به وزن آن باید توجه ویژه ای داشت.

یکی دیگر از موارد مورد اهمیت در خرید کوله پشتی این است که توجه کنید و ببینید کوله برای وسایلی که می خواهید حمل کنید، در سایز درستی است یا خیر. کوله نباید خیلی کوچکتر یا بزرگتر از وسایل شما باشد و همچنین باید طراحی ساخت آن به گونه ای باشد که شما در زمان به دوش انداختن آن، احساس راحتی داشته باشید و با فیزیک شما هم هماهنگ باشد.

مورد دیگر ظرفیت است که در تمام کوله پشتی ها با بر اساس لیتر در نظر گرفته می‌شود. با این حال مدنظر قرار دادن ظرفیت و حجم کوله پشتی نیز همانند ابعاد باید در زمان خرید مورد توجه قرار گیرد. ظرفیت و ابعاد در انواع کوله پشتی به تناسب، قابلیت، کارایی، مدل و جنس آن ها متفاوت است که همین ویژگی باعث افزایش یا کاهش وزن کوله نیز می‌شود.

لازم به ذکر است که کوله پشتی ها در انواع لپ تاپی، دانشجویی، مسافرتی، چرخ دار، مینی کوله، کوله یک طرفه، کوله ورزشی، کوله کوهنوردی، کوله دوچرخه سواری و کوله ارتشی دسته بندی می شود. بنابراین در زمان خرید باید توجه کنید و ببینید برای چه منظوری قرار است آن را خریداری کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها