|
کدخبر: 319953

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | ارز دیجیتال هونک

هونک قاتل بونک / بوق بزنید پول بگیرید!

بر اساس داده‌های بازار، قیمت هونک طی یک رالی ۲۲۰ درصدی، در عرض سه روز از ۰٫۰۰۴۹ دلار به ۰٫۰۱۵۹ دلار رسید. در بحبوحه این افزایش، خریداران از خط روند مقاومتی هم فراتر رفتند.

اقتصاد هونک قاتل بونک / بوق بزنید پول بگیرید!

ارز دیجیتال هونک (HONK)، یک میم کوین با تم غاز در شبکه سولانا، این روزها با رشد قیمتی قابل‌توجه خود و تبدیل شدن به یکی از رمزارزهای ترند بازار، سر و صدای زیادی را ایجاد کرده است. جالب است بدانید که لوگوی این میم کوین، از بازی غاز بی‌نام (Untitled Goose Game) الهام گرفته شده است.

این ارز دیجیتال در ۱۳ ژانویه راه‌اندازی شد و رقابتی را با میم کوین بونک (BONK) سولانا آغاز کرد. پس از اضافه شدن به صرافی‌های متمرکز پولونیکس (Poloniex) و ال‌بنک (LBank)، علاقه معامله‌گران به هونک افزایش یافت.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت هونک طی یک رالی ۲۲۰ درصدی، در عرض سه روز از ۰٫۰۰۴۹ دلار به ۰٫۰۱۵۹ دلار رسید. در بحبوحه این افزایش، خریداران از خط روند مقاومتی هم فراتر رفتند.

honk-price-prediction-as-cex-listing-rally-0-3

علی‌رغم کاهش شدید قیمت هونک از اوج خود در محدوده ۰٫۰۳ دلار (در ۲۶ ژانویه)، این رمزارز شروع به تشکیل الگویی کرده که با نام کانال نزولی شناخته می‌شود. این الگو نشان‌دهنده یک چرخش بالقوه و تشویق مجدد معامله‌گران برای از سرگیری خرید است.

هونک در حال حاضر در محدوده قیمت ۰٫۰۱۲ دلار معامله می‌شود و انتظار می‌رود که از لبه بالایی کانال به سمت بالا برگردد. بسته شدن موفقیت‌آمیز یک کندل ۴ ساعته در بالای خط روند کانال می‌تواند یک رشد ۱۵۰ درصدی را برای هونک به همراه داشته باشد.

در این میان، خبر لیست شدن هونک در صرافی مکسی نیز باعث تقویت احساسات خوش‌بینانه در مورد این میم کوین شده است. بر اساس بیانیه مکسی، جفت ارز معاملاتی HONK/USDT از تاریخ ۷ فوریه در این صرافی لیست می‌شود.

در این میان، میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ به عنوان یک حمایت مناسب در طول پولبک‌های کوتاه‌مدت عمل می‌کند. از طرفی، تقاطع صعودی بین MACD و خط سیگنال، نشان می‌دهد که روند بازیابی دست‌نخورده باقی مانده است.

هونک چیست؟

هونک یک ارز دیجیتال جدید است که از فناوری بلاک چین استفاده می کند. این پلتفرم مبتنی بر پلتفرم اتریوم است و از استاندارد توکن ERC۲۰ استفاده می کند. شبکه Honk به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از ارز بومی خود، Honk، پرداخت ها و خدمات را انجام دهند.

سکه Honk ($HONK) توسط گروهی از کارآفرینانی که علاقه‌مند به فناوری بلاک چین و پتانسیل آن برای بهبود روش کسب و کار ما هستند، تأسیس شد.

من یک مهندس نرم افزار و کارآفرین هستم. من Honk را در سال ۲۰۱۴ به عنوان راهی برای کسب درآمد از چیزهایی که دوست دارم - ماشین و موسیقی - تأسیس کردم. Honk اولین پلتفرم به اشتراک گذاری خودرو در جهان است که به رانندگان برای به اشتراک گذاشتن وسایل نقلیه خود، ارز دیجیتال پاداش می دهد.

چرا هونک ($HONK) ارزشمند است؟

ارزش Honk بر اساس کاربرد آن است. بوق ها با ارزش هستند زیرا می توان از آنها برای برقراری ارتباط با سایر رانندگان استفاده کرد و می توان از آنها برای نشان دادن مشکلی استفاده کرد.

۱. HONK (HONK) یک ارز دیجیتال است که از فناوری بلاک چین برای ایجاد یک شبکه باز، امن و شفاف استفاده می کند.

۲. HONK یک توکن ERC۲۰ است که از بلاک چین اتریوم استفاده می کند.

۳. HONK یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می دهد برای شرکت در شبکه جوایزی کسب کنند.

۴. HONK یک پروژه منبع باز است که هدف آن ایجاد یک جامعه جهانی از کاربران و توسعه دهندگان پیرامون فناوری بلاک چین است.

سیگنال $HONK یک سیگنال دیجیتال است که نشان می دهد قیمت اوراق بهادار در شرف افزایش است. هنگامی که این صدا را می شنوید، مهم است که امنیت را قبل از افزایش قیمت خریداری کنید.

هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، زیرا بهترین راه برای سرمایه گذاری در Honk بسته به شرایط فردی شما متفاوت است. با این حال، برخی از راه‌های بالقوه برای سرمایه‌گذاری در Honk شامل خرید سهام خود شرکت، سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها یا محصولات مرتبط، یا معامله توکن‌های Honk در بورس است.

هونک یک شرکت اجتماعی جهانی است که رانندگان را با مسافرانی که نیاز به سواری دارند مرتبط می کند. هونک با سازمان های مختلف همکاری می کند تا وسایل حمل و نقل را برای افراد نیازمند فراهم کند. مشارکت هایی که هونک تشکیل داده است به ارائه وسایل حمل و نقل برای افراد دارای معلولیت، سالمندان و کسانی که توانایی خرید ماشین را ندارند کمک کرده است.

مشارکت هونک با بازی های المپیک ویژه حمل و نقل ورزشکاران و خانواده های آنها را به و از رویدادها فراهم می کند. این مشارکت به افزایش تعداد ورزشکاران شرکت کننده در رویدادهای المپیک ویژه در سراسر جهان کمک کرده است.

مشارکت هونک با صلیب سرخ آمریکا، وسایل حمل و نقل را برای افراد نیازمند در هنگام بلایای طبیعی فراهم می کند. این مشارکت به ارائه کمک های اضطراری به مردم آسیب دیده از طوفان، سیل و زلزله کمک کرده است.

ویژگی های خوب Honk ($HONK)

۱. Honk یک شبکه غیرمتمرکز و همتا به همتا است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به شخص ثالث پرداخت ها را ارسال و دریافت کنند.

۲. Honk طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را ارائه می دهد.

۳. Honk توسط یک جامعه قوی از توسعه دهندگان و علاقه مندان که به طور مداوم در تلاش برای بهبود پلت فرم پشتیبانی می شود.

برای بوق زدن ماشین خود، ابتدا مطمئن شوید که ماشین در پارک است. سپس دکمه بوق را فشار داده و نگه دارید تا بوق به صدا درآید.

چگونه با Honk شروع کنیم ($HONK)

برای شروع بوق زدن، باید اپلیکیشن Honk را روی گوشی خود باز کنید. پس از باز شدن برنامه، باید نوع بوق مورد نظر خود را انتخاب کنید. سه نوع بوق در اپلیکیشن هونک موجود است: معمولی، بلند و بلند. پس از انتخاب هونک خود، باید روی نماد میکروفون کنار آن ضربه بزنید. پس از فعال شدن میکروفون، باید با آن صحبت کنید و دکمه ای را که با صدای بوق انتخابی شما مطابقت دارد روی گوشی خود فشار دهید.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها