|
کدخبر: 319792

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت جدید انواع مربا در بازار / یک کیلو مربا هویج چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع مربا در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت جدید انواع مربا در بازار / یک کیلو مربا هویج چند؟

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی که در کنار صبحانه مصرف می شود، مربا نام دارد. مربا انواع متفاوتی دارد و می توان گفت که از انواع میوه ها می شود مربا تهیه کرد. اکثرا در منزل، اقدام به تهیه مربا می کنند اما عده ای دیگر ترجیح می دهند تا از سوپرمارکتی ها مربا بخرند. قیمت میوه برای تهیه مربا شاید بسیار بالا باشد اما عده ای بر این باور هستند که تهیه مربا از مغازه ها به صرفه تر خواهد بود.

مربا-تمشک

یکی از انواع مربا که طرفدارا بسیاری دارد، آلبالو است. درست است که این میوه مزه ترشی دارد اما می توان یک مربای خوشمزه از آن تهیه کرد. مربای آلبالو در بازار قیمت های متفاوتی دارد و عمدتا در بازار با قیمت و همچنین وزن های متفاوت به فروش می رسد. در یکی از سایت های فروش مواد غذایی، یک شیشه مربای آلبالو با وزن ۶۰۰ گرم با قیمت ۱۲۹ هزار تومان به فروش می رسد.

مربای-آلبالو

یکی دیگر از مرباهایی که کم تر نام آن را شنیده اید، مربای آلوئه ورا با زعفران است. این مربا کم تر در سفره ها جای خود را پیدا کرده است اما به گفته تعدادی، این مربا ارزش غذایی بالایی دارد و همچنین طعم آن بی نظیر است. این مربا در بازار با قیمت ۲۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.

مربای-آلوورا

نام مربای به را همه ما شنیده ایم و حداقل یک بار همراه با صبحانه آن را مصرف کرده ایم. این مربا هم مانند مربای آلبالو، طرفداران خاص خود را دارد و عده بسیاری به مزه آن علاقه دارند. هر شیشه مربای به در بازار با قیمت، ۳۳۰ هزار تومان به فروش می رسد و شاید بتوان گفت که گران ترین قیمت را تاکنون در میان مربا ها داشته است.

مربای-به خانگی

 

مربای هویج هم که یکی از خوشمزه ترین انواع مربا است در بازار با قیمت های متفاوتی فروخته می شود. این مربای خوشمزه و لذیذ با قیمت ۱۶۸ هزار تومان در سایت های فروش کالا فروخته می شود.

مربای-هویج

مربا-توت فرنگی

قیمت های بالا نشان می دهد که مربا، چندان توجهی به افزایش قیمت ها نداشته است و با توجه به آنکه سایر کالا ها قیمت بیشتری پیدا کرده اند، مربا تغییر چندانی نداشته است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها