|
کدخبر: 319458

قیمت گوشی اپل/قیمت گوشی/قیمت گوشی اپل

این هدست هم قیمت پراید شد!

داخل جعبه هدست ارزشمند اپل 9 آیتم وجود دارد که برخی از آن‌ها بسته به سفارش کاربر اختیاری هستند.

اقتصاد این هدست هم قیمت پراید شد!

اپل ۱۳ بهمن‌ماه رسماً عرضه هدست ویژن پرو را آغاز می‌کند. درون جعبه این هدست ۳۵۰۰ دلاری، ۹ آیتم ازجمله خود هدست وجود دارد. لازم به ذکر است که برخی از این آیتم‌ها به‌صورت پیش‌فرض در جعبه وجود ندارند و باید به‌صورت جداگانه آن‌ها را سفارش داد. برای مثال، اگر ضعف در بینایی داشته باشید، احتمالاً باید لنزهای طبی مخصوص این هدست را سفارش دهید.

با شروع پیش‌فروش‌های هدست ویژن پرو، اپل شروع به توزیع این هدست‌ها کرده است. برخی از یوتوبرهای حوزه فناوری ازجمله «مارکز براونلی» نیز به جعبه‌گشایی این هدست گران‌قیمت پرداخته‌اند. در ادامه محتویات این جعبه را باهم بررسی می‌کنیم.

محتویات جعبه هدست ویژن پرو

    هدست ویژن پرو: این هدست دارای یک بند کشسان است که از دو طرف نمایشگر نصب شده تا به‌‎راحتی دور سر کاربر قرار گیرد.

    لنزهای طبی (اختیاری): اگر نیاز به عینک داشته باشید، می‌توانید از این لنزها استفاده کنید.

    کیف مسافرتی (اختیاری): یک کیف سفیدرنگ و نرم که در مواقع سفر و جابه‌جایی، می‌توانید هدست را در آن قرار دهید.

    دو دفترچه راهنمای استفاده: در این دفترچه‌ها نحوه استفاده و مراقبت از این هدست نوشته شده است.

    یک دستمال میکروفایبر: از این دستمال می‌توانید برای تمیز نگه‌داشتن ویژن پرو استفاده کنید؛ مخصوصاً برای پاک‌کردن شیشه و لکه‌های روی لنزها این دستمال به‌کار می‌آید.

بالشتک جلوگیری از ورود نور: یک بالشتک ضخیم در کنار بالشتک نازک‌تری که روی خود دستگاه قرار گرفته است، در جعبه قرار دارد که می‌تواند به‌صورت مغناطیسی به بدنه ویژن پرو بچسبد و جلوی ورود نور را بگیرد.

بند Dual Loop: با توجه به وزن ویژن پرو، از این بند می‌توان در کنار بند Solo Knit که به‌صورت پیش‌فرض به دستگاه وصل است، برای توزیع وزن و احساس راحتی بیشتر استفاده کرد.

    باتری: یک باتری مستقل به ویژن پرو وصل می‌شود و احتمالاً اگر ایستاده باشید باید آن را در جیب خود قرار دهید.

کابل USB-C و آداپتور: کابل این هدست USB-C به USB-C است. همچنین اپل یک آداپتور ۳۰ واتی بزرگی در این جعبه قرار داده که برای شارژ باتری استفاده می‌شود.

روی بدنه باتری ویژن پرو عدد ۳۱۶۶ میلی‌آمپرساعت نوشته شده که اگرچه ظرفیتی کمتر از باتری آیفون ۱۵ پرو مکس است، اما به‌نظر می‌رسد که کارایی بیشتری داشته باشد. به‌طور کلی، استقامت و دوام یک باتری را نمی‌توان صرفاً از روی ظرفیت میلی‌آمپرساعتی آن محاسبه کرد و جزئیات دیگری را باید درنظر گرفت. به عنوان مثال، باتری ۴۴۴۱ میلی‌آمپرساعتی آیفون ۱۵ پرو مکس بزرگ‌تر از باتری ویژن پرو است، اما اگر ولتاژ خروجی و نرخ WHr (وات‌ساعت) آن را درنظر بگیریم، این‌طور نخواهد بود.

به عبارت دیگر، آیفون ۱۵پرو مکس دارای باتری ۱۷.۱۰وات‌ساعتی است، درحالی‌که اپل ویژن پرو از باتری ۳۵.۹ وات‌ساعت استفاده می‌کند که احتمالاً باعث می‌شود اندازه آن بیش از دو برابر باتری آیفون باشد. بدین‌ترتیب شاید بتوان گفت که ظرفیت باتری این هدست، با در نظر گرفتن این عامل، حدوداً ۹۰۰۰میلی‌آمپرساعتی است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها