|
کدخبر: 318406

قیمت روز گوشی / قیمت گوشی هواوی / بازار موبایل

قیمت گوشی هواوی در بازار / این مدل ۱۲۵ میلیون خرج برمی‌دارد!

در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات گوشی های شیائومی در بازار پرداختیم.

اقتصاد قیمت گوشی هواوی در بازار / این مدل ۱۲۵ میلیون خرج برمی‌دارد!

در این مطلب قصد داریم شما را با آخرین قیمت گوشی های شیائومی در بازار آشنا کنیم.

تلفن‌های همراه یکی از پر استفا‌ده‌ترین رسانه‌ها در سراسر دنیاست. از زمان ظهور تلفن‌های همراه تاکنون تحولات زیادی رخ داده که قابل انکار نیست.

تا پیش از اختراع گو‌شی‌های همراه پیگیری اخبار، اطلاع از قیمت‌های روز انواع محصولات، برقراری ارتباط و بسیاری کارهای دیگر به شکل دیگری صورت می‌پذیرفت که با روی کار آمدن این رسانه برای همیشه تغییر کرد. در مطلب امروز شما شاهد لیست قیمت گوشی هواوی امروز ۳۰ دی ۱۴۰۲ خواهید بود.

یکی از جذابیت‌های دنیای کنونی، همین گوشی‌های تلفن همراه هستند. شاید بیشتر از اینکه از مزایای اختراع آن بگوییم همیشه راجع به اینکه چه عوارضی دارد بحث شده باشد؛ اما چیزی از ارزش‌های بودن این وسیله‌ی دوست داشتنی کم نمی‌کند. هرکاری دلتان بخواهد برایتان می‌کند. به لطف هوش مصنوعی‌ های جدید درآمدزایی می‌کند، به سفر می‌برد، برایتان کتاب می‌خواند، قرارهایتان را یاد آوری می‌کند. حتی هوش مصنوعی به جای شما می‌نویسد؛ شما به راحتی می‌توانید نویسنده شوید. جالب است که همه‌ی این کارها را بی منت انجام می‌دهد، تنها خرجش همان شارژ به موقع است. پس از دانستن ویژگی‌های تلفن‌های همراه بد نیست با بررسی قیمت روز گوشی  ببینیم چطور می‌توانیم یکی از این وسیله‌‌های همه فن حریف را تهیه کنیم. با ما همراه باشید.

در ادامه، لیست قیمت گوشی هواوی امروز ۳۰ دی ۱۴۰۲ را مشاهده می کنید که قیمت بازار را در نسخه های مختلف رم و حافظه تعیین شده است.

قیمت گوشی هواوی امروز ۳۰ دی ۱۴۰۲

قبل از پرداخت به لیست قیمت موبایل هواوی امروز ۳۰ دی ۱۴۰۲ باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به‌دنبال قیمت گوشی هواوی خاصی هستید که در این فهرست به آن اشاره نکردیم، موضوع را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. در ادامه قیمت گوشی هواوی امروز ۳۰ دی ۱۴۰۲ را در یک نگاه می‌بینید:

لیست قیمت گوشی های هواوی
هواوی Mate X3 125,000,000 تومان
هواوی Mate 60 Pro
هواوی P60 Pro 57,440,000 تومان
هواوی Mate 60 Pro plus
هواوی Mate 50 pro
هواوی P50 Pocket 67,000,000 تومان
هواوی nova 11i 8,195,000 تومان
هواوی nova 10 pro
هواوی nova 10
هواوی Nova y70 از 4,840,000 تا 4,892,000 تومان
هواوی nova 9 SE
منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها