|
کدخبر: 311177

بهترین مقاصد خارجی در پاییز | پاییز کجا بریم؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که لذت و کیفیت هر سفری را بالا می‌برد، انتخاب زمان درست برای سفر کردن است. از آنجایی که شرایط آب و هوایی اصلی‌ترین تاثیر را در انتخاب زمان صحیح برای سفر کردن در مقاصد مختلف گردشگری دارد، توجه به این مقوله از اهمیت دوچندانی در برنامه‌ریزی‌های گردشگری برخوردار است.

اقتصاد بهترین مقاصد خارجی در پاییز | پاییز کجا بریم؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که لذت و کیفیت هر سفری را بالا می‌برد، انتخاب زمان درست برای سفر کردن است. از آنجایی که شرایط آب و هوایی اصلی‌ترین تاثیر را در انتخاب زمان صحیح برای سفر کردن در مقاصد مختلف گردشگری دارد، توجه به این مقوله از اهمیت دوچندانی در برنامه‌ریزی‌های گردشگری برخوردار است. با توجه به اینکه هم اکنون در فصل پاییز به سر می‌بریم لازم دانستیم تا اشاره‌ای به بهترین مقاصد خارجی در پاییز داشته باشیم. بر خلاف اغلب افراد که تصور می‌کنند سفر کردن تنها مختص به تابستان است باید بگوییم که یکی از بهترین موقعیت‌ها برای گشت و گذا در مقاصد خاص دنیا فصل پاییز است. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین گزینه‌های مسافرتی به مقاصد خارجی در فصل پاییز آشنا کنیم.

بهترین مقاصد خارجی در پاییز

اگر تا کنون تجربه سفر در پاییز را نداشته‌اید، اکنون وقت آن رسیده تا با یک برنامه‌ریزی ایده‌آل و اصولی خود را آماده یکی از به یادماندنی‌ترین خاطرات مسافرتی کنید. چرا که با فرا رسیدن فصل پاییز بسیاری از مناطق گرمسیری از گرمای سوزناک هوا نجات پیدا کرده و با شرایط آب و هوایی ایده‌آل آماده استقبال از توریست‌ها می‌شوند. به طوری که سفر در تابستان به چنین مناطقی جز گرما‌زدگی هیچ چیز دیگری عاید گردشگران نخواهد کرد. از طرفی دیگر مقاصدی نیز وجود دارند که برنامه‌ریزی برای سفر پاییزی به آن‌ها بسیار کم‌ هزینه‌تر بوده و مسافران می‌توانند با هزینه‌ای کمتر به گشت و گذار در میان جاذبه‌های گردشگری آن بپردازند. با توجه به این توصیف‌ها از جمله بهترین مقاصد خارجی در پاییز، عبارتند از:

ترکیه، مقصدی ارزان در همسایگی ایران

در میان گزینه‌های تور خارجی که در فصل پاییز طرفداران زیادی را جذب خود می‌کند، تور استانبول بیشترین محبوبیت را دارد. قبل از هر چیزی باید بگوییم که قیمت‌ تورها به مقصد ترکیه با فرا رسیدن فصل پاییز کمی شکسته می‌شود. چرا که تابستان اوج فصل توریستی این کشور بوده و با تعطیل شدن فصل شنا در سواحل تقاضا برای سفر به این مقصد کم شده و در نتیجه می‌توان سفری به یادماندنی را با حداقل قیمت به مقصد ترکیه تجربه کرد. از طرفی دیگر به دلیل خنک شدن هوا توریست‌ها فرصت گشت و گذار در خیابان‌ها و سطح شهر را بدون اذیت شدن از گرمای خواهند داشت. بنابراین پاییز بهترین زمان برای داشتن سفری ایده‌آل و مناسب به ترکیه و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و بازارهای دوست داشتنی آن به شمار می‌آید. 

بهترین مقاصد خارجی در پاییز

دبی، مقصدی لوکس در خاورمیانه

اگر در حال آماده شدن برای سفری لاکچری هستید، پس نمی‌توان در بین بهترین مقاصد خارجی در پاییز از دبی چشم‌ پوشی کرد. دبی که این روزها با پیشرفت‌های قابل توجه خود توانسته عنوان عروس خاورمیانه را از آن خود کند به دلیل شرایط آب و هوایی خود بر خلاف تابستان، در پاییز و حتی زمستان در اوج فصل توریستی خود به سر برده و در این ماه‌ها گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا به خود جذب می‌کند. چرا که سفر در ماه‌های تابستان به جز گرما و آفتاب سوزناک هیچ چیز دیگری برای گردشگران نخواهد داشت. در عوض با فرا رسیدن پاییز رطوبت هوا کم شده و می‌توانید از سفر خود لذت ببرید.

تایلند، سرزمین لبخندها

مورد بعدی از بهترین مقاصد خارجی در پاییز، کشور زیبا و دوست داشتنی تایلند است که با مردمان مهربان و مهمان‌نواز خود توانسته لقب سرزمین لبخندها را از آن خود کند. اما چرا پاییز بهترین زمان برای سفر به تایلند است؟ تایلند در محدوده جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و از لحاظ شرایط آب و هوایی دارای دو فصل خشک و باران‌های موسمی است. از آنجایی که فصل باران‌های موسمی با بارش‌های شدید و ناگهانی همراه است، احتمال اینکه برنامه‌ریزی‌های گردشگران به دلیل بارندگی در طول سفر مختل شود بسیار بالا است. از همین رو اغلب توریست‌ها ترجیح می‌دهند تا در فصل خشک که نیمه دوم سال (مهر تا اسفند) است، به این کشور دوست داشتنی سفر کنند. 

روسیه، بزرگترین کشور دنیا

بنابراین در میان بهترین مقاصد خارجی در پاییز می‌توان به روسیه نیز اشاره کرد. با توجه به اینکه روسیه کشوری سردسیر به شمار می‌آید، بسیاری از توریست‌ها برای فرار از سرما فصل تابستان را برای گشت و گذار و بازدید از روسیه انتخاب می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت‌ تورها و حتی هزینه‌های داخلی روسیه در تابستان افزایش یابد. اما با فرا رسیدن پاییز و دیده شدن نشانه‌های خنک شدن هوا توریست‌های سرتاسر دنیا کم کم روسیه را ترک کرده و مکان‌های گردشگری آن خلوت می‌شوند. در نتیجه قیمت‌ها شکسته شده و افرادی که علاقه‌مند به بازدید از این کشور تاریخی و گسترده هستند می‌توانند در زمان خلوت سال با هزینه پایین‌تر تجربه بازدید از آن را داشته باشند.

بهترین مقاصد خارجی در پاییز

لهستان، کشوری رنگارنگ در پاییز

بدون شک یکی دیگر از بهترین مقاصد خارجی در پاییز، لهستان است. به خصوص شهرهای Krakow و  Zakopane برای سفر در پاییز در لهستان بسیار پرطرفدار بوده و سالانه توریست‌های بسیاری برای تماشای مناظر زیبا و رنگارنگ درختان و طبیعت به آنجا سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که فصل پاییز در لهستان با بارش برف به خصوص در مناطق کوهستانی آن همراه بوده و از همین رو بهترین گزینه برای اسکی و لذت بردن از تفریحات زمستانی در بک مقصد گردشگری خارجی به شمار می‌آید. 

ایتالیا، کشور چکمه‌ای و مهد غذاهای خوشمزه

اگر قصد سفری متفاوت به یک مقصد اروپایی را در سر دارید، ایتالیا یکی از بهترین مقاصد خارجی در پاییز برای شما خواهد بود. ایتالیا به قدری در بین توریست‌ها پرطرفدار است که در تمامی ماه‌های سال در اوج فصل توریستی قرار دارد؛ اما دو فصل بهار و پاییز به دلیل شرایط آب و هوای مناسب از جذابیت بیشتری در بین توریست‌ها برخوردار است. چرا که بهار نه به اندازه تابستان گرم بوده و پاییز نیز به اندازه زمستان سرد نیست. بنابراین مسافران می‌توانند در بهترین شرایط به گشت و گذار در سطح شهر پرداخته و از جاذبه‌های گردشکری ایتالیا دیدن کنند. 

سفر به بهترین مقاصد خارجی در پاییز با مقتدر سیر تابان

آژانس‌ مسافرتی مقتدر سیر تابان با ارائه بهترین تورهای مسافرتی در طول سال، در فصل پاییز نیز همراه علاقه‌مندان به سفر بوده و گزینه‌های گردشگری متنوعی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. از جمله خدمات این آژانس مسافرتی می‌توان به برگزاری تورهای متنوع آسیایی و اروپایی با قیمت مناسب و همچنین ارائه خدماتی همچون اخذ ویزا به کشورهای خارجی و ... اشاره کرد. در صورتی که دوست دارید بهترین خاطره سفر را در فصل پاییز برای خود رقم بزنید، می‌توانید از طریق آدرس https://mstiran.com/ در مورد تورهای پاییزی تحقیق کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور دلخواه خود به بهترین مقاصد خارجی در پاییز با شماره‌های ۲۶۴۰۹۸۲۸-۰۲۱ و ۷۵۲۱۲-۰۲۱تماس حاصل فرمایید.

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها