|
کدخبر: 318503

مصرف برق/پاداش مصرف برق/قبض برق

دریافتی ویژه در جیب این افراد

صرفه جویی در مصرف برق یکی از نکاتی است باید همواره توجه ویژه ای به آن کارد.

اقتصاد دریافتی ویژه در جیب این افراد

چندی پیش اعلام شد که به مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت می کنند پاداش پرداخت می شود و طبق گفته های مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان شهر تهران پرداخت شده است.

کامبیز ناظریان امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که به ازای هر دو مشترک یک مشترک مشمول پاداش صرفه‌جویی شده است، اظهار کرد: تعداد زیادی از قبوضی که صادر شده یا رایگان بوده و یا مشترکان بستانکار شده‌اند.

وی با بیان این‌که امسال در زمان پیک تابستان بالغ بر ۵۰۰ میلیون کیلووات ساعت صرفه‌جویی در مصرف برق صورت گرفت و بدون محدودیت توانستیم برق شهر تهران را تامین کنیم، گفت: علی‌رغم این‌که افزایش ۱.۵ درجه‌ای دما را داشتیم، بالغ بر شش درصد انرژی بیشتر برای مشترکان به ویژه در بخش صنعت و کسب‌وکار تامین کردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ اضافه کرد: برای سال آینده ۱۵۰ برنامه با اعتباری بالغ بر ۲.۵ همت تدوین شده که از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به ۱۰۰۰ طرح عملیاتی که در برنامه اجرایی قرار گرفته اشاره کرد که این برنامه‌ها در راستای نوسازی و تقویت زیرساخت‌های شبکه شهر تهران برای گذر از تابستان سال آینده شکل بگیرد.

به گفته ناظریان برنامه‌ریزی‌های مختلفی در حوزه صرفه‌جویی در دستور کار قرار گرفته تا با همراهی که با مشترکان داریم بتوانیم تابستان سال آینده را با مدیریتی که صورت می‌گیرد پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به ارتقاء سطح خدمات در حوزه توزیع برق تهران اظهار کرد: در حوزه تکمیل و توسعه سیستم‌های کنترل ارتقاء سطح خدمات در حوزه مشترکین سطح تهران اقداماتی صورت گرفته که تمامی اطلاعات حوزه مشترکان سطح تهران برداشت شده است و اکنون این قابلیت را داریم که به صورت نقطه به نقطه ارائه خدمات به مشترکان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ اضافه کرد: این مساله در حوزه افزایش خدمات با توجه به این‌که از ابزارهای هوشمند و سیستم دیجیتال بکار گرفته شده در افزایش رضایتمندی مشترکان بسیار اثرگذار بوده است. بخش توسعه این برنامه را در دستور کار داریم و در دهه فجر بخش توسعه این ظرفیت را نیز به مرحله بهره‌برداری می‌رسانیم.

ناظریان با بیان این‌که در حوزه تحلیل دیتا و استفاده از سامانه‌هایی که می‌تواند در کنترل و پردازش، خدمات نوین در حوزه صنعت برق اثرگذار نیز باشد نیز اقداماتی را انجام داده‌ایم گفت: برنامه تدوین شده در حوزه پیش‌بینی برای ظرفیت‌سازی شبکه تهران است همچنین طبق برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه فجر ۱۱۶ پست ۲۰ کیلوولت با ظرفیت بالغ بر ۸۵ مگاولت آمپر وارد مدار خواهد شد. ۵۰۰ کیلومتر شبکه تامین برق شهر تهران، توسعه و نوسازی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و همچنین ۱۰۰ دستگاه پست اتوماسیون به شبکه تهران اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به تدابیر و اقدامات صورت گرفته برای تامین برق در زمان انتخابات اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته تمامی حوزه‌ها و شعب رای‌گیری با سیستم‌های کنترلی تحت نظارت داریم و تمامی خطوط تحت برنامه سرویس و اورهال و تعمیرات پیشگیرانه قرار گرفتند و در همین راستا برنامه ‌ریزی ویژه‌ای در جهت مراقبت و تامین برق بدون محدودیت در زمان انتخابات صورت گرفته است.

به گفته ناظریان براساس برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته در شهر تهران هدف‌گذاری شده است تا تابستان سال آینده را نیز با همراهی مشترکان بدون محدودیت پشت سر بگذاریم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها