|
کدخبر: 318260 شبنم درخشان

تور ترکیه/ گردشگری /سفر اقتصادی

استانبول گردی با ۸ میلیون تومان / جدول تورهای گردشگری به ترکیه

هزینه سفر به ترکیه در هتلهای ۴ ستاره در این ماه از ۸ میلیون تومان تا ۱۲ و نیم میلیون تومان متفاوت خواهد بود.

اقتصاد استانبول گردی با ۸ میلیون تومان / جدول تورهای گردشگری به ترکیه

ارزان ترین راه گردش در کشورهای خارجی، سفر در فصل زمستان است. چرا که قیمتها پایین تر ازحد  معمول میشود. بنابراین سفر شما اقتصادی تر خواهد بود. توصیه ما برای تعطیلات آخر هفته رفتن به کشور ترکیه است. در ادامه لیست قیمت سفر به ترکیه در هتلهای ۴ ستاره را مشاهده میکنید که از ۸ میلیون تومان تا۱۲  و نیم میلیون تومان متفاوت خواهد بود.  

تور استانبول ۳ شب

۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

تور استانبول ۴ شب

۱۰,۸۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

تور استانبول ۵ شب

۱۰,۹۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

تور استانبول ۶ شب

۱۱,۹۸۵,۰۰۰ میلیون تومان

تور استانبول ۷ شب

۱۲,۴۸۰,۰۰۰ میلیون تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

تور استانبول به عنوان یکی از پرفروشترین تورها محسوب می‌شود. استانبول، بزرگترین شهر ترکیه و یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. این شهر به علت قرارگیری در میان تنگه بسفر واقع در بین دو قاره اروپا و آسیا واقع شده است و تنها شهری است که در هر دو قاره قرار دارد. به همین دلیل، استانبول جذابیت‌های گردشگری منحصر به فردی دارد و هر روز مسافران ایرانی زیادی را به خود جذب می‌کند.

دلایلی مانند قیمت مناسب تورهای استانبول نسبت به سایر تورهای خارجی و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر استانبول باعث شده تا بسیاری از ایرانیان به این شهر علاقه‌مند شوند. اما در بازار تورهای استانبول، تولیدکنندگان و واردکنندگان در صراع ارز ترجیحی به سر می‌برند و همه در نوعی شکایت هستند. این وضعیت موجب فشار زیادی بر مسافران و بیماران نهایی می‌شود و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که این وضعیت تا کجا ادامه خواهد یافت و کدام طرف از این صراع بیشترین سود را کسب خواهد کرد.

تورهای استانبول به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه‌تر برای سفر به این شهر نسبت به خرید بلیط و رزرو هتل به صورت جداگانه محسوب می‌شوند. آژانس‌های مسافرتی با چارتر کردن پرواز و رزرو هتل‌های مختلف، تورهایی را ارائه می‌دهند که سفر به استانبول را به صورت اقتصادی‌تری برای مسافران فراهم می‌کنند. تورهای استانبول عموماً شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، بیمه، راهنمای فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی و گاهی‌‌ها گشت شهری هستند. در این تورها، شما می‌توانید به طور کامل آزادانه برنامه تفریح خود را تنظیم کنید یا در تورهای شهری ثبت‌نام کنید و با گروه همراه شوید.

تور استانبول ۷ شب و ۸ روز: تورهای هفت شب استانبول از محبوب‌ترین پکیج‌های تور هستند. این تورها به دلیل قیمت مناسبشان و امکان بودن بیشترین تعداد روزهای اقامت در استانبول و امکان تجربه ماجراجویی های متنوع، جذابیت زیادی دارند.

تور استانبول ۴ شب و ۵ روز: تورهای چهار شب استانبول به دلیل قیمت پایین، بسیار محبوب هستند و تعداد زیادی پکیج برای این تورها وجود دارد.

تور استانبول ۵ شب و ۶ روز: تورهای پنج شب استانبول در بازه قیمتی متوسط قرار می‌گیرند، یعنی نه ارزان و نه گران.

با توجه به تقاضای بالایی که برای سفر به استانبول وجود دارد، آژانس‌های مسافرتی زیادی تورهای مختلفی را برای این مقصد برگزار می‌کنند. بنابراین، بهتر است قبل از انتخاب تور، اطلاعات دقیقی درباره آنها کسب کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. تورهای استانبول به دو صورت مختلف از نظر حمل و نقل برگزار می‌شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها