|
کدخبر: 317789

راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه

اقتصاد راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه

 

ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد از سال 1400 ارائه تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه را آغاز کرده است و تاکنون چند هزار میلیارد تومان تسهیلات را به هم‌وطنان در شمالی‎‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه ایران اعطا کرده است.

تسهیلات ویپاد در دو نوع «پشتوانه» با مبالغ 1 تا 25 میلیون تومان و «برآیند» با مبالغ  10 تا 30 میلیون تومان، اعطا می‌شود. تسهیلات ویپاد در قالب «اعتبار خرید» در کلیه فروشگاه‌های عضو شبکه شتاب در کل کشور قابل استفاده است.

 

ویژگی‌های تسهیلات ویپاد

  • بدون ضامن و وثیقه

ویپاد برای دسترسی راحت همه هم‌وطنان به تسهیلات، انواع تسهیلات را بدون چک، سفته، ضامن و وثیقه و تنها بر مبنای اعتبارسنجی اعطا می‌کند.

  • کاملا آنلاین، بدون مراجعه حضوری

با نصب اپلیکیشن ویپاد می‌توانید پس‌از افتتاح حساب و دریافت کارت، به‌صورت کاملا آنلاین تسهیلات دریافت کنید.

  • بر مبنای اعتبارسنجی

برای دریافت تسهیلات با ویپاد کافی است، پس‌از انتخاب نوع تسهیلات، اعتبار‌سنجی را انجام دهید. اعتبارسنجی، استعلام رفتار مالی شما در شبکه بانکی کشور در سامانه‌های مکنا (بدهی کارت‌های اعتباری)، صیاد (چک برگشتی)، سمات (بدهی بانکی) و پاد است. اعتبارسنجی به‌طور معمول کمتر از 1 دقیقه از شما زمان می‌گیرد و پس‌از تایید آن، متناسب با عملکرد شما در ویپاد و شرایط تسهیلات،  مبلغ تسهیلات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه

دو نوع تسهیلات: «برآیند» و «پشتوانه» به‌صورت آنلاین و بدون ضامن و وثیقه در ویپاد اعطا می‌شوند. با طی کردن چند مرحله ساده، این تسهیلات در اختیار مشتریان ویپاد قرار می‌گیرند.

تسهیلات ویپاد در قالب اعتبار خرید، بدون ضامن و وثیقه و برمبنای اعتبارسنجی (بررسی رفتار مالی شما در شبکه بانکی کشور و پاد) اعطا می‌شوند و فرایند درخواست تا دریافت آن‌ها، تنها چند دقیقه به‌طول می‌انجامد:

  1. تسهیلات بدون سپرده «پشتوانه»: این تسهیلات با مبالغ ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ میلیون تومان، کاملا آنلاین و بدون ضامن و وثیقه با بازپرداخت 4 یا 6 ماهه اعطا می‌شود.

دریافت مبالغ تسهیلات پشتوانه به‌صورت پلکانی است. هر‌کدام از پله‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی این تسهیلات، مستلزم دریافت پله قبلی و بازپرداخت آن در موعد مقرر است. دریافت پله‌های بعدی با توجه به اعتبارسنجی (رفتار مالی شامل میزان کارکرد حساب و خوش‌حسابی شما) در بازپرداخت‌های قبلی، انجام می‌شود.

 

  1. تسهیلات مبتنی بر امتیاز «برآیند»: این تسهیلات، با مبالغ ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومان، کاملا آنلاین و بدون ضامن و وثیقه، در قالب «اعتبار خرید» با بازپرداخت ۶ و ۱۲ ماهه به شما اعطا می‌شود.

تسهیلات «برآیند» را بر مبنای اعتبارسنجی (رفتار مالی شما در شبکه بانکی و میزان کارکرد 3 ماهه اخیر حساب و خوش‌حسابی در ویپاد) و بر‌اساس تعداد سکه‌هایی که بر‌اساس موجودی حساب خود کسب کرده‌اید، دریافت می‌کنید.

 

مراحل دریافت تسهیلات ویپاد

۱. دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد

در وب‌سایت ویپاد، گوگل‌پلی، بازار، سیب اپ یا مایکت اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.

۲. افزایش موجودی حساب

سپس موجودی حساب خود را افزایش دهید.

۳. انتخاب تسهیلات

در اپلیکیشن ویپاد، با مراجعه به بخش «تسهیلات»، تسهیلات بدون ضامن و وثیقه «برآیند» یا «پشتوانه» را انتخاب کنید.

۴. پرداخت کارمزدها

با پرداخت کارمزدهای مربوط به تسهیلات انتخابی، فرایند اعتبارسنجی (شامل رفتار مالی شما در شبکه بانکی) را انجام دهید.

۵. دریافت تسهیلات

مبلغ مورد‌نظر خود را با‌توجه به موجودی حساب، اعتبارسنجی در شبکه بانکی و رفتار مالی ویپاد خود دریافت کنید.

6. بازپرداخت تسهیلات

پس‌از دریافت و استفاده از تسهیلات در بازه زمانی مشخص شده در هر نوع تسهیلات، شما می‌توانید به صورت یکجا یا مرحله‌ای، آن را بازپرداخت کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها