|
کدخبر: 317331

وام ازدواج/ بازنشستگان/ تسهیلات ازدواج

شرایط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان اعلام شد / مبلغ و مدارک مورد نیاز برای دریافت وام

صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز مرحله دوم اعطای وام ازدواج فرزندان بازنشستگان خبر داد.

اقتصاد شرایط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان اعلام شد / مبلغ و مدارک مورد نیاز برای دریافت وام

صندوق بازنشستگی کشور، در خصوص پرداخت ۲هزار فقره وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵میلیون تومان، به اطلاع می رساند که متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت بندی شده اند.

اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان عزیز اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۳۹۸/۱/۱) تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت نام کرده باشند.

پس از احراز شرایط دوره زمانی عقدنامه فرزند بازنشسته متقاضی، واجدین شرایط براساس مجموع وام های دریافتی از سایر تسهیلات این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق به بیشترین حقوق) اولویت بندی شده اند.

برهمین اساس، پس از تامین اعتبار ازسوی بانک عامل، این تسهیلات به تدریج طی ماه های آتی به حساب حقوقی متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

گفتنی است، پس از پیگیری های انجام شده برای آغاز فرآیند پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، تعداد ۲هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان در «نوبت اول» پرداخت شد و نوبت های بعدی در ماه های آتی پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات با کارمزد سالانه ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می شود.

 

منبع: تابناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها