|
کدخبر: 316665

زمین دولتی/زمین رایگان/جوانی جمعیت

قیمت زمین دولتی اعلام شد/شرایط واگذاری زمین به خانواده های سه فرزندی

تقی رضایی اظهار کرد: شرایط واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند در قالب دو قانون طرح جوانی جمعیت ابلاغ شده است؛

اقتصاد قیمت زمین دولتی اعلام شد/شرایط واگذاری زمین به خانواده های سه فرزندی

یک قانون مربوط به خانواده‌های دارای سه فرزند است که فرزند سوم آنها بعد از ابلاغ قانون به دنیا آمده باشد و یک قانون دیگر امسال مصوب شده که اگر خانواده‌ها دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال باشند، مشمول طرح جوانی جمعیت و دریافت زمین یا مسکن خواهند بود.

وی ادامه داد: طبق این قانون قطعات زمینی که ارائه شده در شهرهای کمتر از ۵۰۰ هزار نفر است و نرخ باروری آنها باید طبق قانون باشد.

وی افزود: در این زمینه سازمان ملی زمین و مسکن شرایط عادلانه‌ای را فراهم کرده و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی طبق نامه‌ ابلاغی قیمت زمین را مشخص کرد.

معاون املاک حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: طبق بخش‌نامه ابلاغ شده ارزش اراضی در نظر گرفته شده برای خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان است که در صورت بالا بودن ارزش زمین از قیمت تعیین شده به صورت مشاعی این اراضی به دو یا سه خانواده واگذار می شود.

رضایی گفت: صرفا هزینه‌های آماده‌سازی از جمله تحصیل‌، جدول‌سازی و آسفالت از متقاضیان دریافت می‌شود و افراد پس از ۲ سال تنفس طی ۸ سال به صورت اقساطی این هزینه‌ها را می‌پردازند.

منبع: طلا
  • ناشناس ارسالی در

    دستتون درد نکنه خیلی کمک کردید زمین که متعلق به همه ملته با پول بهشون بدید منت هم بزارید خودتون هم کیف کنیید ممنون از لطفتون

  • ناشناس ارسالی در

    خدایی گول نخورید من که سه فرزند دارم مید ونم چقدر مشکلات زیاده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها