|
کدخبر: 316595

تجهیزات آشپزخانه / بیمارستان

ایران رقیب جدی اروپا در تولید تجهیزات آشپزخانه ای بیمارستان

کاشانی گفت: امروزه سیستم آشپزخانه ای بیمارستان ها در سطح دنیا به روز شده و تجهیزاتی وارد این حوزه شده است که نه تنها سطح خدمت رسانی در بیمارستان ها، بلکه سطح ایمنی بیمارستان ها را هم ارتقا داده است.

اقتصاد  ایران رقیب جدی اروپا در تولید تجهیزات آشپزخانه ای بیمارستان

به روز بودن تجهیزات آشپزخانه ‌ای در بیمارستان ‌ها بسیار اهمیت دارد. از آن جهت که تجهیزات قدیمی ممکن است باعث ایجاد خطرات بهداشتی و ناکارآمدی در فرآیندهای غذاپزی و تهیه غذا شود. با داشتن تجهیزات به‌روز، می ‌توان بهبود فرآیندهای آشپزخانه‌ ای و پیشگیری از انتقال بیماری‌ ها را تضمین کرد. بنابراین، به‌روز بودن تجهیزات آشپزخانه‌ ای در بیمارستان ‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. با توجه به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی در آینده ای نزدیک گفتگویی را با حسام کاشانی مدیرعامل شرکت گازسو ترتیب داده ایم که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

قدیمی بودن تجهیزات آشپزخانه ای

کاشانی در این گفتگو بیان  کرد: مجموعه ما در حوزه تجهیزات آشپزخانه ای بیمارستان ها فعالیت دارد.  بنابراین ما با هدف معرفی محصولات و خدمات جدید خود به مشتریان در هشتمین نمایشگاه بیمارستان سازی حاضر خواهیم شد.

وی در ادامه به موضوع قدیمی بودن تجهیزات آشپزخانه ای در بسیاری از بیمارستان های کشور اشاره کرد و گفت: امروزه سیستم آشپزخانه ای بیمارستان ها در سطح دنیا به روز شده و تجهیزاتی وارد این  حوزه شده است که نه تنها سطح خدمت رسانی در بیمارستان ها، بلکه سطح ایمنی بیمارستان ها را هم ارتقا داده است. در این میان اگر دولت از فعالان این حوزه حمایت کند تولیدکنندگان نیز می توانند با خیال راحت تری محصولات با کیفیت و مرغوب تولید کنند. چرا که محصولات ما نه تنها توان رقابت با بهترین محصولات خارجی را دارد بلکه در بسیاری از مواقع از آنها بالاتر است. 

دستاورد برگزاری نمایشگاه هاسپیتکس

این فعال صنعتی در ادامه به برگزاری نمایشگاه هاسپیتکس اشاره کرد و گفت: به طور کلی رویدادهای نمایشگاهی موجب آشنایی تولیدکننده و مصرف کننده است. از طرفی همان طور که عنوان شد ارائه دستاوردهای جدید به مشتریان و مشاهده توانمندی همکاران نیز از سایر مزایای شرکت در نمایشگاه ها به حساب می آید.

منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها