|
کدخبر: 316461

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | بازار رمزارز

رمزارز جدید به میدان آمد / آینده روشن ارز دیجیتال SEI

SEI، بلاک چینی مبتنی بر فناوری Cosmos در لایه اول، خود را به عنوان اولین بلاک چین تخصصی برای اوردر بوک‌ها مطرح می‌کند. تاسیس شده توسط شرکت SEI LABS، که حاصل همکاری جفری فنگ و جیندرا جاگ در سال ۲۰۲۱ می‌باشد، SEI قصد دارد نوآوری در دنیای معاملات رمز ارزها را رهبری کند.

اقتصاد رمزارز جدید به میدان آمد / آینده روشن ارز دیجیتال SEI

با چشم‌اندازی روشن برای ارتقای چگونگی اجرای معاملات کریپتو، SEI در نظر دارد تا تجربه‌ای متفاوت را به فعالان بازار ارزهای دیجیتال ارائه دهد؛ جایی که دیگر نیاز به مراجعه به پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز و دارای ساختارهای پیچیده نبوده و در عوض، معامله‌گران قادر خواهند بود تا در یک فضای غیرمتمرکز، به سرعت و با هزینه‌های کم معامله کنند، بدون اینکه از امنیت و استقلال معاملات خود کوتاه بیایند.

SEI با هدف بهبود فرآیندهای مبادلات غیرمتمرکز پا به عرصه نهاده است، لیکن این به معنای نادیده گرفتن پتانسیل‌های این بلاک چین در دیگر زمینه‌ها نظیر بازی‌های بر پایه بلاک چین، NFTها و سایر کاربردها نیست؛ با این حال، اولویت اصلی تیم SEI توسعه مبادلات دارایی‌های دیجیتالی است.

بلاک چین SEI به دنبال حل چالش‌های رایجی که در صرافی‌های متمرکز مانند هم‌مرکزیت، کنترل داده‌ها و سایر مسائل و همچنین در صرافی‌های غیرمتمرکز مانند هزینه تراکنش بالا و کاهش سرعت عملیات مشاهده می‌شوند، می‌باشد. بر اساس اعلام تیم SEI، این بلاک چین قادر است تا ۲۲ هزار تراکنش در ثانیه را ثبت و پردازش کند؛ این آمار در محیط آزمایشی به دست آمده و هنوز باید دید که در شبکه اصلی، عملکرد بلاک چین SEI چگونه خواهد بود.

از آغاز سال ۲۰۲۱ و با اوج گرفتن علاقه به دنیای کریپتوکارنسی‌ها و دارایی‌های دیجیتال، معاملات مربوط به توکن‌ها و NFTها به یک چالش تبدیل شده‌اند و تا کنون این موضوع در بلاک چین‌های لایه اول و دوم و همچنین در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز به طور کامل برطرف نشده است.

رمزارز SEI، ستاره‌ای در حال ظهور در دنیای ارزهای دیجیتال

علی‌رغم افت نسبی کلی در بازار کریپتو، برخی از آلت کوین‌ها عملکرد قابل‌توجهی را از خود به نمایش می‌گذارند. یکی از این ستاره‌های نوظهور، ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (Sei) با نماد اختصاری SEI است که توانسته توجه تحلیلگران و معامله‌گران بازار را به خود جلب کند.

قیمت ارز دیجیتال SEI در هفته‌های اخیر به طور مداوم در حال افزایش بوده و به این ترتیب، توانسته از بسیاری از ارزهای دیجیتال پیشرو پیشی بگیرد. این رشد قابل‌توجه تا حد زیادی به راه‌اندازی نسخه ۲ Sei نسبت داده می‌شود که یک ماشین مجازی اتریوم (EVM) موازی را معرفی می‌کند. علاوه بر این، موتور تطبیق سفارش منحصربه‌فرد و بومی Sei و موازی‌سازی مبتنی بر بازار، رشد آن را بسیار تسریع کرده و جذابیت آن را در بازار افزایش داده است.

علاوه بر این، در آخر هفته، تعداد تراکنش‌های شبکه Sei از مرز یک میلیارد گذشت. این پروژه همچنین در هفته گذشته، از آغاز مشارکت‌های جدیدی خبر داد.

بر اساس داده‌های بازار، SEI در حال حاضر با قیمت ۰٫۴۳ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت، یک هفته و یک ماه گذشته، به ترتیب ۹، ۲۵ و ۸۵ درصد رشد دارد. رشد قیمت این رمزارز از زمان معرفی در آگوست ۲۰۲۳ نیز، به رقم شگفت‌انگیز ۵،۳۰۰ درصد می‌رسد. ارزش بازار SEI هم با یک رشد ۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به بیش از ۹۹۲ میلیون دلار رسیده و به این ترتیب، این رمزارز اکنون در جایگاه ۷۰ بازار قرار دارد.

رمزارز SEI، ستاره‌ای در حال ظهور در دنیای ارزهای دیجیتال!با نگاهی به آینده، رمزارز Sei مسیر امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد که با فناوری پیشرفته و حضور گسترده آن در بازار، تقویت شده است. در واقع، سرعت بالای تراکنش و توان عملیاتی بالای شبکه Sei، آن را به عنوان یک رقیب قدرتمند در عرصه ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها