|
کدخبر: 315714

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | صرافی FTX

اتفاقی مهم در بازار ارزهای دیجیتال / کیف پول جدید در راه است!

پس از بحران و فروپاشی صرافی FTX و شرکت مرتبط با آن، آلامدا ریسرچ، که طوفانی در دنیای رمزنگاری به پا کرد، استقبال از کیف پول‌های دیجیتال غیرحضانتی که به صرافی‌های مرکزی متصل می‌شوند، افزایش یافته است. در راستای پاسخ به این تقاضای رو به رشد، سایروس و شیفت مارکتس همکاری‌ای را آغاز کرده‌اند.

اقتصاد اتفاقی مهم در بازار ارزهای دیجیتال / کیف پول جدید در راه است!

یک سال تحقیق در خصوص رخدادهای مربوط به FTX و آلامدا ریسرچ، باعث تغییر چشمگیر نگرش سرمایه‌گذاران به سمت خودحضانتی اموال دیجیتالی‌شان شده است، که در این میان شعار «اگر کلید شما نیست، سکه شما هم نیست» بر سر زبان‌ها افتاده است. از سوی دیگر، شاهد هستیم که میزان بیت کوین نگهداری‌شده در صرافی‌های مرکزی به کمترین حد خود از سال ۲۰۱۷ رسیده است، که این امر نشان‌دهنده گرایش افراد به سوی کیف پول‌های غیرحضانتی مانند لجر و متامسک است.

با این حال، کیف پول‌های رمزارزی موجود در بازار فاقد زیرساخت مناسب برای اتصال به صرافی‌های متمرکز هستند. برای رسیدگی به این موضوع، بنیاد سایروس، که بر دموکراسی‌سازی مالکیت دارایی‌های دیجیتال متمرکز است، با شیفت مارکتس، ارائه‌دهنده زیرساخت معاملات رمزارزی مستقر در نیویورک، برای توسعه این نوع کیف پول (Wallet-CEX) شریک شده است که می‌تواند پذیرش وب۳ را نیز افزایش دهد.

جالب است بدانید شیفت مارکتس که به دلیل ارائه خدمات Crypto-as-a-Service خود شهرت دارد، با پشتیبانی از یک پایگاه مشتری بزرگ با بیش از ۴۰ میلیون کاربر، در ایجاد بیش از ۵۹ صرافی رمزارزی مؤثر بوده و بازاری ایدئال را برای این راه‌حل نوآورانه ایجاد کرده است.

قرار است نسخه اولیه این کیف پول برای آزمایش در اوایل سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی شود. همچنین این کیف پول مجهز به فناوری محاسبات چندجانبه (MPC) برای افزایش امنیت بدون به خطر انداختن دارایی کاربر است.

این کیف پول یک برنامه افزودنی دسکتاپ شبیه به متامسک است و امکان اتصال مستقیم حساب به صرافی‌های شرکت‌کننده، انجام معاملات و کاهش هزینه‌های تراکنش را فراهم می‌کند.

پیامدهای پیش‌بینی‌شده این موضوع نیز در افزایش اخیر ۳۰ درصدی توکن CIRUS مشهود بوده است و انتظار می‌رود این مشارکت، مشتریان نهادی را به محصولات شیفت مارکتس جذب کند و رشد آن را افزایش دهد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها