|
کدخبر: 316219

حمل و نقل/مترو/بودجه حمل و نقل

تراموا تقریبا گران است / مترو در اولویت بودجه‌ها قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با بحث تراموا و اجرای آن در پایتخت گفت: موضوع تراموا هموز به شورای شهر نیامده و ابتدا باید در شورای شهر درباره آن تصمیم گیری شود.

اقتصاد تراموا تقریبا گران است / مترو در اولویت بودجه‌ها قرار گیرد

مهدی چمران در حاشیه برگزاری دویست و دومین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با بحث تراموا اظهار کرد:هنوز تراموا به شورای شهر نیامده و باید قبل از هر جا موضوع تراموا اول به کمیسیون حمل و نقل شورا و بعد در صحن مطرح شود و اگر راه دیگری رفته‌اند؛ اشتباه بوده است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ساخت مترو مقرون به صرفه تر است، گفت: ما در تهران مترو را داریم؛ تراموا تقریبا گران است و به خاطر شرایط  ترجیح می‌دهیم ساخت  مترو در اولویت بودجه‌ها قرار گیرد.

چمران به برگزاری نمایشگاه تلکام در نمایشگاه بین‌المللی اشاره کرد و گفت:‌نمایشگاه تلکام نمایشگاه خوبی است اما حیف که در سئول برگزار می‌شود با وجود اینکه خیلی دلم می‌خواهد بروم و از نزدیک نمایشگاه را ببینم اما نمی روم چرا که نمی خواهم حتی یک اتومبیل هم بر ترافیک آنجا اضافه شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به موضوع تاکسی‌های اینترنتی اشاره کرد و گفـت: طبق قانون هر وسیله حمل و نقل باید زیر نظر شورا باشد و ما هم خواستیم این اقدام صورت گیرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره ترافیک سرای ایرانی در منطقه ۱۵ شهرداری تهران، گفت:‌ قرار شد راه کار مشترکی از سوی راهنمایی رانندگی، شهرداری منطقه و مسؤول آنجا تهیه شود تا ترافیک روزهای تعطیل کم شود؛ برخی می‌گویند از شنبه تا چهارشنبه مردم به سرای ایرانی بروند اما قاعدتا نمی‌شود در روزهای تعطیل جلوی حضور شهروندان را گرفت.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها