|
کدخبر: 316037

نهضت ملی مسکن / بازار مسکن / قیمت خانه

مسکن ملی در انتظار توجه دولت / حمایت تمام قد نماینده مجلس از مردم

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم در پرداخت اقساط مسکن ملی که هر سه ماه یکبار ۴۰ میلیون تومان است با چالش‌هایی روبرو هستند. لازم است مجلس در تعیین بودجه، منابع مالی بانک‌ها را در نظر بگیرد تا به این مسئله رسیدگی شود.

اقتصاد مسکن ملی در انتظار توجه دولت / حمایت تمام قد نماینده مجلس از مردم

احمد امیرآبادی فراهانی گفت: این لایحه دو مؤلفه مهم دارد؛ نخست، مربوط به کسری تراز عملیاتی در بودجه می‌شود، که دولت تلاش کرده است کسری بودجه که برای سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۵۰ همت بوده را تقلیل دهد و به ۳۰۰ همت برساند.

وی افزود: موضوع بعدی کاهش وابستگی بودجه به نفت است که به صورت قابل توجهی وابستگی بودجه به نفت کاهش یافته است؛ مجلس نیز در اصلاح ساختار بودجه تلاش کرد این امر محقق شود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه جدول منابع و مصارف جزء به جزء در اختیار وکلای ملت نیست نمایندگان حق دارند که مقداری تامل کنند، اما قطعا دولت نیز سعی خواهد کرد تا در ارائه بخش دوم لایحه بودجه این موضوعات را رعایت کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات مردم، گفت:امروز مردم با مشکلاتی مواجه هستند به عنوان مثال برای مسکن ملی مردم توان پرداخت هر سه ماه یک بار ۴۰ میلیون تومان را ندارند. مجلس باید در بودجه به منابع بانک‌ها توجه کنیم.

امیرآبادی اضافه کرد: نکته دیگر این است که بنده که ۱۰ سال در کمیسیون تلفیق بوده‌ام، ما هر بار که بودجه را رد کردیم همان بودجه دوباره به مجلس شورای اسلامی آمده چرا که منابع و مصارف بودجه مشخص است.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    سلام . لعنت خدا بر شر شیطان .چرا مالیات از تورم دولت ایران نمیگیرد. بنزین را دارند قاچاق میکنند به افغانستان ولی قیمت بنزین را مثل کشور عراق لیتری 30هزارتومان نمی‌کنند.واینکه بگذارید مستأجران در اطراف شهر ها کانکس پیش ساخته نصب کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها