|
کدخبر: 315841

قیمت میوه/تره بار/شب یلدا

قیمت میوه در میادین/ بازار با تغییر همراه بود؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع میوه در میادین تره بار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت میوه در میادین/ بازار با تغییر همراه بود؟

قیمت میوه در بازار، امروز با تغییرات اندکی همراه بوده است. شواهد و گزارش های میدانی، حکایت از آن دارد که قیمت انواع میوه در میادین تره بار، امروز با اندکی تغییر همراه بوده است. میادین میوه و تره بار، همواره سعی داشته اند تا پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت را داشته باشند.

خواص-میوه

مصرف میوه به صورت روزانه، سبب خواهد شد تا ویتامین های مورد نیاز بدن تامین شود و حذف آن آسیب های بسیار زیادی را خواهد داشت. میوه ها، پایه ثابت خرید روزانه خانوارها هستند و افزایش آن می تواند به مرور زمان سبب حذف از سفره های غذایی شود. مهم نیست در کجا زندگی می‌ کنید، به هر کجا که نگاه کنید در می‌یابید غذاهایی که ما امروزه مصرف می‌کنیم از طبیعت نسبتا فاصله گرفته است و حتی به جای بهره بردن از خواص میوه، از قرص های مولتی ویتامین اماده استفاده می شود که خواص میوه تازه را ندارد.

خواص-میوه۱

 

خواص میوه ها

از خواص میوه ها نباید غافل شویم؛ چراکه میوه ها سرشار از ویتامین و مواد مفید برای بدن هستند که می توانند انرژی مورد نیاز بدن در طول روز را تامین کنند. از جمله خواص میوه ها و تاثیر آن برای سلامتی بدن عبارت اند از سلامت قلب و جلوگیری از بیماری‌های قلبی، جلوگیری از انواع بیماری ها، کمک به کاهش وزن، تامین آب مورد نیاز بدن، سلامت دهان و دندان و ... . ما در این گزارش به بررسی قیمت انواع میوه در میادین تره بار پرداخته ایم.

 

                             میوه

                               قیمت تومان

                             نارنگی

                                ۲۳،۵۰۰          

                           سیب قرمز

                                ۲۷،۰۰۰

                               انار

                                ۲۳،۵۰۰

                               موز

                                ۵۵،۰۰۰                  

                             هندوانه

                                 ۸،۵۰۰   

                       خیار گلخانه ای

                                ۲۶،۰۰۰    

                           لیمو شیرین

                                ۲۶،۰۰۰

 

اگر به تاثیری که حذف خواص میوه؛ از رژیم روزانه و نوع رژیم غذایی بر روی سلامتی ما انسان‌ها می‌گذارد کمی فکر کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که این مسئله به شدت نگران کننده است و جای تعجب ندارد که میزان چاقی، بیماری‌های قلبی، دیابت و سایر اختلالات متابولیک طی چند سال اخیر همواره افزایش یافته است. برای اینکه بتوانیم از مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم و رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشیم، استفاده از خواص میوه‌ بهترین گزینه است که می‌توانیم در برنامه غذایی خود بگنجانیم.

خواص-میوه۲

خوردن میوه برای کسانی که می خواهند اقدام به کاهش وزن کنند بسیار مفید است. مصرف میوه حجم معده را پر می کند و اشتهای کاذب را کاهش می دهد. به همین دلیل در رژیم غذایی کسانی که نیاز به کاهش وزن دارند، مصرف میوه اجباری خواهد بود.

میوه های قرمز رنگ مانند انار و آلبالو، کمک بسیار بزرگی به گردش خون خواهد کرد. کسانی که غلظت خون دارند و یا خون از دست داده اند، با مصرف میوه های قرمز رنگ، خون از دست رفته جبران می شود و غلظت خون نخواهید داشت.

تابلوهای موجود در میادین میوه و تره بار، حکایت از آن دارد بازار میوه نسبت به روز گذشته تغییرات اندکی را داشته اشت. همچنین، میزان خرید مردم، بیانگر این موضوع است. در این گزارش به بررسی قیمت انواع میوه در میادین تره بار پرداخته ایم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها