|
کدخبر: 315840

جایگاه سوخت/حمله سایبری/کارت سوخت

۲۷۵۰ جایگاه وارد مدار شدند / فرآیند سوختگیری با کارت امکان پذیر شد

بعد از حمله سایبری که به پمپ بنزین ها صورت گرفت، تعداد بسیار بالایی از جایگاه های سوخت کشور، دچار مشکل شدند. اکنون، خبرها حکایت از آن دارد که ۶۵درصد جایگاه ها به مدار برگشتند.

اقتصاد  ۲۷۵۰ جایگاه وارد مدار شدند / فرآیند سوختگیری با کارت امکان پذیر شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تعدادا ۲۷۵۰ جایگاه سوخت وارد مدار شدند و امکان سوختگیری فراهم شده است. همچنین ۶۵ درصد جایگاه‌ها به صورت آفلاین در مدار هستند و تا دو ساعت آینده تمامی جایگاه‌ها را وارد مدار خواهیم کرد.

جعفر سالاری نسب در گفت‌وگوی تلویزیونی با تاکید بر اینکه تیم‌های عملیاتی تا ساعات آینده تمام جایگاه‌ها را به صورت آفلاین وارد مدار می‌کنند و مردم می‌توانند با نرخ آزاد سوخت گیری کنند، گفت: امروز بحث نرخ آزاد حل خواهد شد. یعنی تمامی جایگاه‌ها تا پایان امروز به صورت آفلاین وارد مدار می‌شوند.

وی افزود: تا کنون ۲۷۵۰ جایگاه وارد مدار شدند و تعدادی جایگاه نیز می‌توانند با کارت سوخت فرآیند سوخت گیری را انجام دهند و آمار دقیق این جایگاه‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه تا این لحظه با سرعت عملی که همکاران ما داشتند تعداد زیادی از جایگاه‌ها وارد مدار شدند، تاکید کرد: تا دو ساعت آینده تمامی جایگاه‌ها فعال می‌شوند و به موازات آن جایگاه‌هایی که قابلیت استفاده از کارت سوخت را دارند نیز افزایش می‌یابد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها