|
کدخبر: 315440

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | قیمت شیبا اینو

نهنگ های شیبا به تکاپو افتادند / آینده میم کوین پرحاشیه چه می‌ شود؟

در یک رویداد جالب و علی‌رغم روند کاهشی موجود در بازار، میم کوین معروف شیبا اینو (SHIB) شاهد یک بازگشت درخشان بود که با یک جهش استثنائی در فعالیت‌های انباشتی آن آشکار گردید. داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم IntoTheBlock نشان می‌دهد که تراکنش‌های شیبا به ارزش بیشتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار در طول آخرین ۲۴ ساعت رشدی معادل ۳۸۵درصدی داشته‌اند.

همچنین، حجم تراکنش‌های شیبا توسط نهنگ‌ها از مبلغ قابل توجه ۱۹.۵۴ میلیون دلار به مقدار چشمگیر ۶۹.۳۲ میلیون دلار افزایش یافت که شامل چرخه معامله‌ای به تعداد ۷.۲۹ تریلیون توکن شیبا می‌باشد. این پیشرفت در فعالیت بزرگ مقیاس نهنگ‌ها تنها نشان‌دهنده تجدید حیثیت و علاقه سرمایه‌گذاران نیست، بلکه همچنین آشکارگر گرایش‌های صعودی در میل بازار نسبت به شیبا اینو است.

افزایش خیره‌کننده فعالیت نهنگ‌های شیبا پس از کاهش قیمت!

از منظر قیمت، SHIB افزایش ۵.۴ درصدی را پس از افت اخیر در روز دوشنبه تجربه کرد. در حالی که قیمت این میم کوین از ۰.۰۰۰۰۱ دلار کاهش یافته است، در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۹۶ دلار معامله می‌شود، سطحی که توسط بسیاری از علاقه‌مندان به شیبا اینو جذاب تلقی می‌شود.

افزایش قابل‌توجه جریان ورودی از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ SHIB، به شتاب صعودی این میم کوین افزوده است. طی ۲۴ ساعت گذشته، این شاخص کلیدی با افزایش چشمگیر ۵۳۹ درصدی به ۵.۶۱ تریلیون SHIB رسیده است. این افزایش، نشان‌دهنده تجمع قابل‌توجهی از توکن‌ها در کیف پول بزرگترین نهنگ‌های شیبا اینو است. در مقابل، جریان خروجی نسبتاً کمتر بود و به ۹۲۳.۸۲ میلیارد SHIB رسید که بر اعتماد غالب در میان دارندگان بزرگ تاکید می‌کند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها