|
کدخبر: 315419

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | قیمت بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال در نوسان / افزایش قیمت این رمزارزها همه را متعجب کرد

در ۲۴ ساعت گذشته چهار رمزارز اینجکتیو (INJ)، کوکوین (KCS)، ایمیوتبل (IMX) و سینتتیکس (SNX)، بهترین عملکرد را در میان دارایی‌های رمزارزی به ثبت رساندند.

اقتصاد بازار ارزهای دیجیتال در نوسان / افزایش قیمت این رمزارزها همه را متعجب کرد

اینجکتیو

گاوها در بازار اینجکتیو (INJ) ابتکار عمل را در اختیار داشتند و قیمت را از ۱۹.۳۸ دلار به بالاترین سطح در ۵۲ هفته اخیر، یعنی ۲۳.۷۱ افزایش دادند. در لحظه انتشار این خبر، INJ با قیمت ۲۵.۸ دلار معامله می‌شود که نشان‌‌دهنده افزایش ۱۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

۴ رمزارزی که با حرکت در خلاف جهت بازار معامله‌گران را شگفت‌زده کرده‌اند!

در طول این رالی صعودی، ارزش بازار INJ و حجم معاملات ۲۴ ساعته به ترتیب با ۱۹ و ۹۷ درصد افزایش به ۲,۱۹۸,۳۲۶,۶۹۴ دلار و ۵۱۸,۴۳۶,۰۳۲ دلار رسید.

کوکوین

توکن کوکوین (KCS) نیز در ۲۴ ساعت گذشته روند افزایشی از خود به نمایش گذاشت و توانست به بالاترین قیمت ثبت‌شده در یک سال گذشته، یعنی ۱۳ دلار برسد. علاوه بر این، در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار KCS با ۳۰ درصد افزایش به ۱,۲۴۴,۰۷۸,۳۸۴ دلار و حجم معاملات آن هم با ۱۹۴ درصد افزایش به ۱۶,۴۹۰,۳۸۱ دلار رسید.

۴ رمزارزی که با حرکت در خلاف جهت بازار معامله‌گران را شگفت‌زده کرده‌اند!

در زمان انتشار این خبر، KCS با قیمت ۱۲.۹ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد.

ایمیوتبل

ایمیوتبل (IMX) پس از اینکه در ناحیه ۱.۷ دلار حمایت شد، توانست یک رالی صعودی قابل‌توجه را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کند. این رالی صعودی منجر به افزایش ۳۶ درصدی قیمت نسبت به هفت روز گذشته شد و IMX را به ۲.۱۸ دلار رساند. این قیمت بالاترین قیمتی است که IMX در ۱۲ ماه گذشته ثبت کرده است. ایمیوتبل در زمان انتشار خبر با قیمت ۲.۱۹ دلار معامله می‌شود که رشد ۸ درصدی را نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد.

۴ رمزارزی که با حرکت در خلاف جهت بازار معامله‌گران را شگفت‌زده کرده‌اند!

در حال حاضر ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته IMX به ترتیب با ۸.۷۴ و ۴۵ درصد افزایش به ۲,۷۹۴,۴۴۶,۴۸۶ دلار و ۳۷۰,۱۳۷,۲۸۰ دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش علاقه و فعالیت در بازار IMX است.

سینتتیکس

گاوهای سینتتیکس (SNX) در ۲۴ ساعت گذشته از امتیاز بهتری برخوردار بودند و توانستند قیمت را از پایین‌ترین سطح روزانه در ۴.۱۵ دلار به بالاترین سطح در ۵۲ هفته گذشته، یعنی ۴.۷۱ دلار برسانند. اگر روند صعودی ادامه یابد، SNX ممکن است از مقاومت ۵.۰۰ دلار عبور کند و با جذب خریداران بیشتر، افزایش بیشتر قیمت را رقم بزند.

۴ رمزارزی که با حرکت در خلاف جهت بازار معامله‌گران را شگفت‌زده کرده‌اند!

در حال حاضر، SNX با قیمت ۴.۷۵ دلار معامله می‌شود که حدود ۱۰ نسبت به ۲۴ ساعت گذشته افزایش دارد. ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته SNX هم به ترتیب با ۱۰.۹۹ و ۳ درصد افزایش به ۱,۴۲۸,۲۲۵,۴۹۲ و ۲۲۲,۳۷۱,۲۵۱ دلار رسیده است.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها