|
کدخبر: 315357

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | قیمت شیبا اینو

کاهش قیمت شیبا اینو / آینده میم کوین پرحاشیه چه می شود؟

در آغاز هفته و در جریان کاهش قیمت‌ها که بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده و با سقوط بیت کوین (BTC) شدت گرفته، شیبا اینو، میم کوین معروف نیز ۶.۴ درصد کاهش ارزش را متحمل شده و در حال حاضر به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۶۳۹ دلار داد و ستد می‌شود. اما با وجود این وضعیت نزولی، سه عامل تأثیرگذار وجود دارد که ممکن است روند کاهشی را معکوس سازند.

اقتصاد کاهش قیمت شیبا اینو / آینده میم کوین پرحاشیه چه می شود؟

قیمت شیبا اینو به زون اشباع فروش نزدیک می‌شود: شاخص قدرت نسبی (RSI) به عدد ۴۱.۸۱ رسیده و رو به منطقه اشباع فروش است که اگر RSI به زیر ۳۰ برسد، احتمالاً علاقه سرمایه‌گذاران به خرید شیبا اینو افزایش یافته و بازار ممکن است از حالت فروش به جمع‌آوری یا خرید عمده تغییر مسیر دهد.

نرخ توکن‌سوزی: با وجود کاهش ۸۶ درصدی نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو، پیش‌بینی می‌شود که این نرخ دوباره افزایش یابد. نرخ توکن‌سوزی بالاتر به کاهش تورم SHIB کمک می‌کند و این عامل می‌تواند علاقه خریداران را به این میم کوین تحریک نموده و بر قیمت SHIB تأثیر مثبت بگذارد.

رشد دوباره بازار: افت اخیر بازار که منجر به لیکویید شدن بیش از ۱۴۵ میلیون دلار موقعیت‌ معاملاتی در ۲۴ ساعت شده، اغلب نشان‌دهنده پدیدار شدن یک روند صعودی است. در نتیجه، این اتفاق می‌تواند برای عملکرد کوتاه‌مدت SHIB مفید باشد.

علاوه بر این، توجه سرمایه‌گذاران به شیباریوم، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ مبتنی بر اتریوم شیبا اینو، جلب شده است. با توجه به حجم معاملات بالا و تعداد تراکنش‌های نزدیک به ۸۱.۵ میلیون، ثبات شیباریوم می‌تواند حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در این شبکه را افزایش دهد. در نهایت، این ثبات می‌تواند به یک تغییر مثبت در چشم‌انداز کلی SHIB در طول هفته منجر شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها