|
کدخبر: 314764 سارا سمیع شمس

قیمت گوشی/ قیمت گوشی ورتو/ زخم کاری

قیمت گوشی لاکچری جواد عزتی در زخم کاری / ورتو هوشمند چند است؟

داشتن گوشی لاکچری مخصوصا برای کلکسیون بازها و پولدارها جذابیت خاصی دارد. طوری که کارگردان زخم کاری از این ویژگی برای نقش اول سریالش بهره برده است اما همین ویژگی بلای جان سریال شد! در این گزارش به بررسی این گوشی پر حاشیه می پردازیم.

اقتصاد قیمت گوشی لاکچری جواد عزتی در زخم کاری / ورتو هوشمند چند است؟

داشتن گوشی "ورتو" در فصل یک، به عنوان یکی از نشانه‌ های ثروتمند بودن شخصیت مالک ظاهر شده است. این برند معمولا با قیمتی بیشتر از ۵۰ هزار دلار عرضه می‌شود و معادل حدود دو میلیارد تومان است. در جوامع میلیاردرها، داشتن این گوشی موبایل اهمیت زیادی دارد و تاکید مهماندار برای تحویل دادن آن به دست مالک نیز به همین دلیل بوده است. این موبایل، با وجود طراحی لاکچری، به خصوصیات هوشمندانه نمی‌ پردازد و انتقادات درباره آن از همین نقطه شروع می‌ شود که چگونه مالک می‌ تواند از تابوت با استفاده از گوشی ورتو لوکیشن ارسال کند؟ برخی افراد درباره این مسئله نظر خود را ابراز کرده‌اند که ممکن است مالک گوشی دیگری نیز داشته باشد، اما برخی دیگر در پاسخ آن می‌ گویند که اگر چنین مسئله‌ ای وجود داشت، حتما قبل از آن باید آن را مشاهده می‌ کردیم.

ابهام دیگری که در مورد گوشی مالک وجود دارد این است که اگر او با گوشی VERTU به اینترنت متصل شده باشد و در شرایطی که در تابوت و زیر خاک است، چطور توانسته به اینترنت و فیلترشکن وصل شود و لوکیشن محل دفن خود را اطلاع دهد؟ تمام این ابهامات بهانه خوبی برای مخاطبان منتقد این سریال شده است تا سوتی های این سریال را به سخره بگیرند.

گوشی-لاکچری-زخم کاری

بر همین اساس و با توجه به اتمام فصل دوم زخم کاری و انتقادات بی شمار مخاطبان به گاف های سریال، سری به سایت های اینترنتی زدیم تا از قیمت جدید انواع گوشی ورتو و مشخصات آن آشنا شویم.

گوشی-ورتو-قیمت

قیمت جدید انواع گوشی ورتو در بازار

قیمت گوشی ورتو

مدل گوشی قیمت (تومان)
Vertu Signature S Yellow Gold ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰
VERTU Signature S 16/2 GB ۲۲۵۰۰۰۰۰
 VERTU Signature S 16/2 GB ۱۴۵۰۰۰۰۰
Vertu Signature Touch 64/4 GB ۲۳۰۰۰۰۰۰
VERTU Signature S 4 GB ۱۲۰۰۰۰۰۰
Vertu V8 Porsche ۱۴۴۲۰۰۰
Vertu V10 32 MB ۱۳۵۰۰۰۰

ویژگی خاص گوشی های ورتو برای لاکچری پسندان

مدل گوشی مالک Verto Signature S Yellow Gold است. ارزش این گوشی در بازار جهانی حدودا ۵۵ هزار دلار یا معادل ۲.۷ میلیارد تومان است. این گوشی دارای ویژگی‌هایی مانند حافظه ۴ گیگابایتی، باتری لیتیوم یونی و بلوتوث نسخه ۲ است. این اطلاعات معمولاً در گوشی‌ های ساده و با قیمت پایین تر نیز یافت می‌شوند. اما نقطه تمایز این گوشی، استفاده از مواد با ارزش در طراحی و ساخت آن است.

ورتو

گوشی فیک ورتو در بازار

با این وجود مثل تمام کالاهای لاکچری دیگر این گوشی هم مدل فیک دارد و به وفور در بازار دیده می شود. قیمت مدل فیلک ورتو قابل مقایسه با مدل اصل آن نیست و به تبع ویژگی های خاص آن را هم ندارد و بنابراین به چشم نوازی مدل اصل آن نیست.

گوشی VERTU دارای صفحه نمایش ۲.۰ اینچی رنگی است که از نوع LCD است و دارای رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ است. این صفحه نمایش کیفیت قابل قبولی را به ارمغان می آورد. در ساختار این گوشی، یک دوربین اصلی با لنز ۲ مگاپیکسل نیز وجود دارد. همچنین، حافظه داخلی و رم این گوشی به ظرفیت ۳۲ مگابایت در نظر گرفته شده است، و با استفاده از کارت حافظه جانبی، امکان ارتقاء حافظه وجود دارد. برای تامین انرژی، این گوشی از یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۰۵۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و می‌توانید از یک شارژر میکرو USB برای شارژ آن استفاده کنید.

قیمت نجومی گوشی هوشمند ورتو

برند Vertu گوشی گران‌قیمت METAVERTU۲ را  نیز اخیرا معرفی کرده است. این گوشی با طراحی زیبا به همراه هوش مصنوعی و بلاکچین Web۳ ترکیب شده است. دستگاه METAVERTU۲ از سخت‌افزار قدرتمندی مانند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و سیستم خنک‌کننده ۴۲۳۳ میلی‌متر مربعی استفاده می‌کند. قیمت این گوشی در حدود ۵ تا ۸ هزار دلار تعیین شده است.

گوشی-ورتو-جدید

 

 گوشی METAVERTU۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام به عنوان پردازنده اصلی استفاده می‌کند و برای خنک‌کردن از یک سیستم خنک‌کننده با مساحت ۴۲۳۳ میلی‌متر مربع استفاده می‌کند. همچنین، این گوشی دارای باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که به همراه شارژر ۶۵ واتی عرضه می‌شود.

از نظر مواد استفاده شده در ساختار گوشی، از چرم و فولاد ضد زنگ سری ۳۱۶L (مانند متریال ساعت‌های برند Swiss) استفاده شده است. METAVERTU۲ در چهار نسخه متفاوت عرضه می‌شود، که سه مدل از آن‌ها از چرم کرکودیل و یک مدل از فیبر کربن ساخته شده است. قیمت مدل فیبر کربن این گوشی حدود ۵۱۰۰ دلار (۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان) و مدل‌های چرمی آن حدود ۸۱۰۰ دلار ( بیش از ۴ میلیارد تومان) قیمت دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها