|
کدخبر: 314314

ارز دیجیتال | رمز ارز | بیت کوین | قیمت سولانا

پیش بینی مهم / قیمت سولانا سه رقمی می‌شود؟

اگرچه در روزهای اخیر، قیمت سولانا یک روند جانبی به خود گرفته، اما تحلیلگران نسبت به سه رقمی شدن آن در سال ۲۰۲۴ خوشبین هستند.

اقتصاد پیش بینی مهم / قیمت سولانا سه رقمی می‌شود؟

قیمت سولانا از زمانی که در اوایل نوامبر به بالاترین سطح سالانه خود در ۶۸ دلار رسید، در مسیر نزولی قرار گرفته است. قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد دیگر اصلاح شد و در زمان نگارش این خبر، به محدوده ۵۵ دلار رسیده است. برخی از فعالان بازار، این روند کاهشی را به فعالیت نهنگ‌ها و فشار فروش احتمالی از سوی آنها نسبت می‌دهند.

با این حال، یک نکته مثبت این است که سولانا همچنان بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه خود، یعنی ۴۳٫۲۵ دلار و ۲۹٫۵۱ دلار معامله می‌شود. در این میان، تحلیلگران معتقدند تا زمانی که قیمت سولانا بالاتر از سطح ۵۰ درصد فیبوناچی (۴۲ دلار) باقی بماند، پتانسیل یک تجدید حیات صعودی را خواهد داشت. در صورت از سرگیری روند صعودی، احتمال صعود قیمت سولانا به سمت اهداف ۷۸٫۲ دلار و به دنبال آن، ۱۰۰ دلار و ۱۲۱٫۷۵ دلار وجود دارد.

تحلیلگر معروف بازار رمزارز با نام مستعار AltcoinSherpa نیز دیدگاهی صعودی نسبت به سولانا دارد. به گفته این تحلیلگر، سولانا ممکن است یک اصلاح قیمتی را تجربه کند و سطوح کمتر از ۵۰ دلار، برای ورود مطلوب خواهد بود. او در ادامه پیش‌بینی می‌کند که قیمت سولانا به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۴ سه رقمی خواهد شد.

علاوه بر این، تعداد آدرس‌های فعال سولانا هم شاهد افزایش چشمگیری بوده است. بر اساس داده‌های دررون زنجیره‌ای، تعداد آدرس‌های فعال این شبکه به بالاترین سطح ۶ ماهه خود در ۴۴۴٫۴۸ هزار رسیده که نشان‌دهنده افزایش مشارکت در اکوسیستم سولانا و منعکس‌کننده تقاضای پایدار برای رمزارز SOL در آینده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها