|
کدخبر: 313207

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/قیمت سولانا

سولانا پرواز کرد / آخرین قیمت ارز دیجیتال محبوب

قیمت ارز دیجیتال سولانا امروز ۱۵ نوامبر، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و به بالای ۵۹ دلار رسیده است. رشد هفتگی و ماهانه این ارز دیجیتال نیز به ترتیب به بیش از ۳۵ و ۱۷۰ درصد می‌رسد. این رشد قیمتی در حالی اتفاق افتاده که بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به کانال ۳۵ هزار دلار سقوط کرده است. اما علت رشد قابل‌توجه قیمت سولانا چیست؟ وضعیت صعودی بازار کریپتو در چند هفته گذشته که باعث ثبت اوج‌های سالانه جدید توسط بسیاری از رمزارزها شد، ممکن است یکی از عوامل اصلی رشد قیمت SOL باشد.

اقتصاد سولانا پرواز کرد / آخرین قیمت ارز دیجیتال محبوب

علت دیگر، افزایش قابل‌توجه علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به سولانا است. داده‌های جدید حاکی از آنند که بازار سولانا در ۱۴ روز گذشته، شاهد ورودی سرمایه‌ای به ارزش تقریبی ۱۲ میلیون دلار بوده است.

همچنین باید به تأثیر فومو (FOMO- ترس از دست دادن فرصت) اشاره کرد. فومو یک پدیده روانی است که در نتیجه آن، افراد در مورد یک رمزارز بسیار محبوب در جامعه کریپتو، تصمیمات غیرمنطقی می‌گیرند و نسبت به خرید و فروش فوری و بدون بررسی دقیق آن اقدام می‌کنند. به بیان ساده‌تر، بسیاری از افراد ممکن است به این دلیل وارد اکوسیستم سولانا شده باشند که اخیرا شاهد افزایش چشمگیر قیمت آن بوده‌اند.

آخرین دلیل برای صعود اخیر سولانا که البته اهمیت بالایی هم دارد، تصمیم صرافی کوین بیس برای لیست کردن قراردادهای آتی دائمی این ارز دیجیتال در پلتفرم بین‌المللی و پیشرفته خود است. با این اقدام کوین بیس، دسترسی و جذابیت سولانا، به ویژه برای سرمایه‌گذاران سازمانی افزایش می‌یابد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها