|
کدخبر: 312703

افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال / میم کوین محبوب بی سروصدا رشد می‌کند

داده‌های بازار نشان می‌دهند که بانک (BONK)، میم کوین محبوب مستقر در بلاکچین سولانا، بی سر و صدا در حال رشد است و قیمت آن در عرض چند روز بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. ظاهراً بانک بر موج صعودی سولانا (SOL) که در بین ارزهای دیجیتال برتر بازار، عملکرد بسیار بهتری دارد، سوار شده است.

اقتصاد افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال / میم کوین محبوب بی سروصدا رشد می‌کند

بر اساس داده‌های بازار، سولانا که از آن تحت عنوان «قاتل اتریوم» هم یاد می‌شود، عملکرد قابل‌توجهی در بین آلت‌کوین‌ها داشته و رشد سالانه آن به بیش از ۲۲۰ درصد می‌رسد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی هم گزارش شد، قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته هم بیش از ۲۰ درصد رشد داشته و برای اولین بار از ۲۰ می ۲۰۲۲، به بالای ۵۵ دلار رسیده است.

به گزارش شرکت تحلیلی Santiment، نرخ بحث در مورد سولانا دوباره افزایش یافته و به نظر می‌رسد که میم کوین بانک هم از این وضعیت سود می‌برد.

رشد اخیر قیمت بانک پس از آن صورت گرفت که یک تقاطع طلایی در نمودار روزانه آن شکل گرفت و میانگین متحرک کوتاه‌مدت آن از میانگین متحرک بلندمدتش عبور کرد. در تاریخ ۹ نوامبر و تنها چند روز پس از تشکیل تقاطع طلایی، رالی بانک اوج گرفت. در زمان نگارش این خبر، BONK در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۲۱ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین نیز بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها