|
کدخبر: 313005

قیمت نان / افزایش قیمت نان / گرانی نان

صحبت تلفنی وزیر با مردم / قیمت نان گران می شود؟

وزیر جهاد کشاورزی در مرکز پاسخگویی ریاست جمهوری، گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.

اقتصاد صحبت تلفنی وزیر با مردم / قیمت نان گران می شود؟

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی، در روز سه شنبه، ۲۲ آبان، در مرکز پاسخگویی ریاست جمهوری حضور یافت و به صورت تلفنی بدون واسطه با مردم گفتگو کرد.

یکی از هموطنان که از یکی از روستا‌های توابع استان فارس تماس گرفته بود و مشکلاتی به دلیل تخریب دیواره‌های کانال انتقال آب برایشان ایجاد شده بود مطرح کرد و وزیر جهادکشاورزی قول پی‌گیری داد.

نیکبخت در همان لحظه با یکی از مسولان ذی ربط تماس گرفت و دستور پی‌گیری داد.

در ادامه یکی از کشاورزان شهرستان اسد آباد با وزیر جهاد کشاورزی گفتگو کرد و گلایه‌هایی در مورد قیمت گذاری و خرید محصولاتش را داشت که وزیر جهاد همان لحظه دستور خرید محصولات کشاورزی این فرد را داد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: شاید تنها وزیری باشم که هر هفته روز‌های پنج شنبه با روسای سازمان‌ها تماس می‌گیرم و از وضعیت محصولات کشاورزی مطلع هستم. تا ۱۵ روز آینده صادرات سیب زمینی به عراق باز می‌شود.

نیکبخت گفت: در شورای اقتصاد قیمت نان مطرح شد وزارت کشاورزی مسئول تولید و انبارداری آرد است نظارت بر قیمت‌ها برعهده شورای ارد و نان هر استان است به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.

وی افزود: سیب زمینی‌ها برداشت شده است و برای فصل زمستان به تدریج وارد بازار می‌شود و بخشی از آنان صادر می‌شود اگر کشاورزی سیب زمینی داشت و تمایل داشت سیب زمینی اش خریداری می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای تامین نیاز داخل از تولید داخل باشد استفاده کرد واردات برای مواقعی است که امکان تولید داخل وجود ندارد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها