|
کدخبر: 312861

کالا برگ / یارانه / کالا برگ الکترونیک

جزئیات جدید درباره باز پرداخت وام اربعین

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده اند، اقساط این تسهیلات به نسبت بُعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

اقتصاد جزئیات جدید درباره باز پرداخت وام اربعین

در صورتی که سرپرستان خانوار قبلاً تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا را دریافت کرده باشند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد. به این معنی که مبلغی که باید به عنوان اقساط تسهیلات پرداخت شود، از مبلغ کل تسهیلات کسر خواهد شد و فقط مابقی مبلغ اقساط را باید پرداخت کنند. این اقدام به منظور کمک به افرادی است که قبلاً تسهیلات را دریافت کرده‌اند و می‌خواهند مانده بدهی خود را تسویه کنند.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

در این اطلاعیه آمده است، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها