|
کدخبر: 312294

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/دوج کوین

هشدار / ایمیل مخرب به جان ارتش دوج کوین افتاد!

رهبر و توسعه‌دهنده برجسته جامعه دوج کوین که با نام میشابور (Mishaboar) شناخته می‌شود، اخیراً یک توصیه امنیتی مهم را برای همه دارندگان دوج کوین صادر کرده است. در یک پست در شبکه X، این توسعه‌دهنده زنگ خطر را در مورد یک ایمیل در حال گردش به صدا درآورد که کاربران را تشویق می‌کرد وجوه خود را از سایت “Dogechain dot info” برداشت کنند.

اقتصاد هشدار / ایمیل مخرب به جان ارتش دوج کوین افتاد!

نکته کلیدی این است که این ایمیل واقعاً قانونی است و با این حال، توصیه می‌شود به جای کلیک کردن روی لینک‌های موجود در ایمیل، “Dogechain dot info” را مستقیماً در مرورگرهای وب تایپ کنید.

این یک گام حیاتی برای محافظت در برابر تلاش‌های فیشینگ است. میشابور بر اهمیت تأیید اطلاعات به طور مستقل تأکید می‌کند و مدعی است که دامنه “.com” دوج کوین، با فعالیت‌های کلاهبرداری و فیشینگ مرتبط است.

کاربران بسیاری به دلیل از دست دادن احراز هویت ۲ عاملی، با مشکلاتی در کیف پول خود مواجه شده‌اند. یکی از علاقه‌مندان DOGE می‌گوید، در این صورت، کاربران می‌توانند از توسعه‌دهندگان وب‌سایت پشتیبانی بگیرند. توسعه‌دهندگان وب‌سایت نیز ممکن است برای غیرفعال کردن احراز هویت ۲FA، به شرطی که سایر اطلاعات ورود به سیستم در دسترس باشند، از کاربران درخواست سند قانونی کنند.

یک توصیه امنیتی کلی از میشابور این است که هرگز رمزارز خود را در یک کیف پول آنلاین ذخیره نکنید؛ چه رمزگذاری شده باشد، چه نشده باشد. کیف پول‌های آنلاین در معرض هک، سوء‌رفتار بالقوه توسعه‌دهندگان و به خطر افتادن وب‌سایت، قرار دارند. این توسعه‌دهنده قویاً از کیف‌پول‌های خودحضانتی (self-custodial) حمایت می‌کند و بر نیاز به پشتیبان‌گیری چندین‌باره از کلیدها و ذخیره عبارات اولیه به ‌صورت آفلاین، تأکید دارد.

او در حالی که تازه‌واردان را تشویق می‌کند که هنگام معامله با قراردادهای هوشمند، از جمله NFT، احتیاط به خرج دهند، توصیه می‌کند که فقط مقادیر کمی را در کیف پول‌های داغ یا همان آنلاین، مانند کیف پول‌های گوشی‌های هوشمند، نگه دارند.

در نهایت، این توسعه‌دهنده اصلی دوج کوین به کاربران یادآوری می‌کند که وجوه خود را از صرافی‌ها برداشت کنند و بر اهمیت حفظ کنترل و امنیت دارایی‌های رمزارزی‌شان تأکید دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها