|
کدخبر: 312040

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/دوج کوین

پیش بینی تحلیلگر معروف از قیمت دوج کوین

به گفته آلن سانتانا، تحلیلگر کریپتو، دوج کوین می‌تواند خود را برای یک رالی دیگر به سمت ۰.۱ دلار آماده کند.

اقتصاد پیش بینی تحلیلگر معروف از قیمت دوج کوین

این پیش‌بینی به میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) دوج کوین بستگی دارد که پس از یک دوره طولانی نزولی، اکنون صعودی شده است.

از این رو مقاومت، محل اختلاف بین گاوها و خرس‌ها بوده، اما در نهایت به نفع گاوها تمام شده است.نمودار دوج کوین با نمودار کاردانو مقایسه می‌شود که اخیراً از یک تثبیت چند ماهه خارج شده است.

سانتانا اینجا توضیح می‌دهد که پس از یک رشد قیمت روزانه جدید، تمام تغییرات و نوسانات قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه خواهند بود. اینجا، سه هدف قیمت در نمودار مشخص شده است.

اولین هدف قیمت در مرز ۰.۰۳ دلار قرار دارد که ۱۹.۴۶ درصد افزایش نسبت به سطح قیمت فعلی را نشان می‌دهد. سپس هدف قیمت بعدی در سطح ۰.۰۹۴۴۹ دلار قرار دارد. این سطح دوم به معنای افزایش ۳۴.۷۴ درصدی قیمت است.

آخرین هدف قیمت برای دوج کوین، محدوده همیشه گریزان ۰.۱ دلار است. در حالی که این بالاترین قیمت برای دوج است، افزایش ۴۴.۲۷ درصدی را نوید می‌دهد.

این امر به طور ناخواسته شروع یک بازار صعودی دیگر برای قیمت DOGE خواهد بود؛ به خصوص اگر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه همچنان پابرجا بماند.

پیش‌بینی سانتانا برای دوج کوین صعودی است اما صعودی‌ترین پیش‌بینی برای این میم‌کوین نیست. تحلیلگر دیگری نیز گفته است که دوج بسیار صعودی است و آن را به هدف قیمت ۲۶ دلار در دوره صعودی بعدی می‌رساند.

این یک رالی ۳۷۵۰۰ درصدی را تشکیل می‌دهد که رقیب رالی افسانه‌ای دوج کوین در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

علی مارتینز، یکی دیگر از تحلیلگران معروف ارزهای دیجیتال، نیز چشم‌اندازی بسیار صعودی را برای دوج کوین به اشتراک گذاشته است. به گفته مارتینز، قیمت Dogecoin می‌تواند به زودی از ۱.۶ دلار عبور کند.

این پیش‌بینی به این دلیل است که نشانگر TD Sequential صعودی است و سیگنال خرید را تأیید می‌کند. با تمام این اوصاف، قیمت دوج کوین در روز گذشته ۲.۷۷٪ کاهش یافته و همچنین در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال به رتبه نهم سقوط کرده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها