|
کدخبر: 311386

نقشه جدید ماسک برای ایکس / نقش دوج کوین چیست؟

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک رسانه اجتماعی X (توییتر سابق)، روز پنج‌شنبه اظهار داشت که در نظر دارد این شبکه را به یک مرکز مالی برای کاربران تبدیل کند.

اقتصاد نقشه جدید ماسک برای ایکس / نقش دوج کوین چیست؟

ماسک با اشاره به اینکه انتظار دارد ویژگی‌های مالی و پرداخت تا پایان سال ۲۰۲۴ به X اضافه شوند، ادعا کرد که مردم از «قدرت آن» شگفت‌زده خواهند شد.

ماسک در رابطه با این موضوع گفت: وقتی می‌گویم پرداخت‌ها، در واقع منظورم کل زندگی مالی یک نفر است. اگر شامل پول باشد، روی پلتفرم ما خواهد بود. پول یا اوراق بهادار یا هر چیز دیگری. بنابراین، این ویژگی فقط برای ارسال ۲۰ دلار برای یک دوست نیست. من در مورد این صحبت می‌کنم که شما دیگر نیازی به یک حساب بانکی نخواهید داشت.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، این شرکت در حال حاضر به دنبال دریافت مجوزهای انتقال پول در سراسر ایالات متحده، به منظور ارائه خدمات مالی به کاربران است.

ماسک در جلسه روز پنج‌شنبه گفت که امیدوار است مجوزهای اضافی مورد نیاز X را در چند ماه آینده به دست آورد.

ماسک پیش‌تر هم اعلام کرده بود که قصد دارد X را به یک «اپلیکیشن همه کاره» تبدیل کند. با توجه به اظهارات قبلی و جدید ماسک، و از آن‌جایی که ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای آینده پول در نظر گرفته می‌شوند، باید منتظر ماند و دید که آیا میم کوین محبوب دوج کوین (DOGE) بالاخره در X ادغام خواهد شد یا خیر.

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۶۸ دلار معامله می‌شود که در یک هفته گذشته، بیش از ۱۰ درصد رشد دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها